Sleggefett Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Som tittelen sier, er på jakt etter en ny telefon. LG'n har tjent meg "trofast" og "greit" siden tidlig 2011, og det merkes. Den er treig, den er sliten, den syter konstant over lite ledig lagringsplass(har fjernet alle apper jeg ikke bruker regelmessig) og oppdateringer stoppa etter at den fikk Android 2.3.3. Men jeg er storfornøyd med Android, og kunne tenkt meg å fortsette med det. Så iPhone/Nokia er utelukket. Noen tips? Har selv sett litt på Sony Xperia Acro S. Virker som en kul telefon, liker spesielt det at den tåler litt smuss og fukt, itillegg til at specs virker bra. Det som gjorde meg skeptisk er at jeg leste her på forumet at Sony er ganske treige med oppdateringer. Er det slik, kombinert med dårlig support? Har også selvsagt sett på Samsung Galaxy S3, créme dé la créme. Virker utrolig kul, med high-end over hele linja osv. Men den er jo så.. svær. Typ. Mini-tablet. Hvordan er dette i praksis? Og tåler den noe særlig, eller den som glass? HTC har jeg ikke lest noe spesielt om. Hvem av disse er å annbefale, og hvorfor? Eventuelt andre gode tips? Så, hva ser jeg etter;en god telefon. Som er rask og responsiv, nok av internminne(ferdig med at internminnet blir fylt opp pga apper som ikke vil la seg flytte over til SD-kortet), batteriet må holde ut en dag med jevn bruk(kan fint lade hver natt, og heller tilpasse bruk de andre dagene), klar og god skjerm. Kamera har jeg ikke brukt noe særlig på noen år, mest fordi jeg ikke har hatt et dugelig kamera siden N95. Men hadde jo vært kult å kunne ta bilder og film med god nok kvalitet til å se det på pc. Prisklasse: Maks 5k, så har et ganske romslig budsjett for første gang. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Telefonene du kan muligens titte på er: Motorola razr Maxx (skal komme i en nyere versjon med bedre skjerm) Samsung S3 (vil muligens komme i en 64Gb internminne versjon) for øyeblikket får du tak i 16Gb versjonen på det norske markedet. Eventuelt HTC, men de har gått ut og sagt at de er fullt klar over at folk sliter med batteri...men ikke tenkt til å gjøre noe med det siden det ville gjøre telefonene for store og tunge,noe de føler de vil tape på *trykkleif Endret 24. august 2012 av technicality Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Da driter jeg i HTC, siden lite batterikapasitet er enda en ting jeg har sett meg lei på. Razr Maxx virker interessant, men hørte av en kompis at det er en s2 med mere bugs? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 ehe... s2 er samsung, razr maxx er motorola...merkelig sammenligning... har selv ikke den men en kamerat av meg sverger til motorola telefonene http://www.droidforums.net/forum/droid-razr-maxx/ kan jo ta deg en titt innpå her for å få en mening ? siden motorola er mer populært utenfor de norske grenser tror jeg du vil finne mer info på engelsk forum enn på et norsk forum Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Jaja, han sa det mer for sammenligningas skyld. Prøvde å lese rundt der, fant stort sett bare spesifikke spørsmål om spesifikke ting. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jaja, han sa det mer for sammenligningas skyld. Prøvde å lese rundt der, fant stort sett bare spesifikke spørsmål om spesifikke ting. Joda tenkte mer I sammenheng med problemer, så bare kjapt på det men så da ikke ut som det var for ekstremt med problemer. Fant og ut at jeg tok feil om razr hd, den ser ikke ut til å være etterfølger av razr maxx så vet ikke om batteriet kommer til å være like '' stort'' Beklager for det. Dropp gjerne en linje når du har bestemt deg. Og om det blir razr maxx må du iallefall holde oss oppdatert på din opplevelse Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Blir en Sony Acro S. Prøvde Sony Xperia S på Spaceworld idag, og siden den virka ganske så bra så ble valget tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå