kirssa.. Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har motatt en router fra min ISP, denne er konfigurert av dem og setter jeg fast ip vil alle portene være åpne, men setter jeg for å motta ip automatisk så er de vanligste portene åpne. Lurer på om jeg kan konfigurere denne selv, det er en Zyxel router og hvordan gjør jeg dette i såfall. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ingen som kan hjelpe meg? det er en Zyxel prestige 700 series router. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har du prøvd å kikke etter info på hjemmesiden til produsenten ? Det kan ligge en del info der Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Har sett der men funket ikke. det er en Prestige 782R. men fant ei fil der men den funka ikke.Noen andre forslag? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du kan prøve å telnette til ruteren. Jeg har NGT, og ruteren jeg fikk er en Netopia 4542. For å logge meg på ruteren skriver jeg bare 'telnet 10.0.0.1' i 'Kjør' på startmenyen. Det er mulig ruteren din har en annen adresse enn min, det står sikkert i bruksanvisningen fra ISPen din. Eller, du kan skrive 'ipconfig' og se hva som står på 'Default Gateway'. Så skriver jeg inn brukernavn og passord (som du burde ha fått fra ISPen, hvis ikke, ring dem!). Når du er inne på ruteren, skal du kunne stille inn på det meste du har bruk for. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Takker så mye. må nok ta meg en telefon til dem ja. Var pass på den, men takk alikevel, blir sint telefon nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå