screenman Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Siden jeg sto opp i 10-11 tiden idag tidlig har jeg hatt rennende og tett nese + vond hals. Dette begynner og bli helt forjævlig. Noen som vet når denne forkjølelsen vil begynne å bedre seg og ellers har noen tips til å dempe symptomene eller måter å bli frisk fortere på? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 du har vært syk i 12 timer! Ro ned ffs! Det vanlige er 24-72 timer. 2 Lenke til kommentar
Stensby96 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hold deg passe varm og spis suppe og kos deg i senga hele dagen om du klarer det :S Hvis du aldri har vært syk på den måten er du heldig trur jeg :S :S Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ta deg en rolig helg. Alt er bedre til Mandag. Er det din første forkjølelse? Lenke til kommentar
screenman Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Er det din første forkjølelse? Nei, men jeg kan virkelig ikke huske sist gang jeg hadde en så jævlig forkjølelse Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Når jeg blir forkjølt, springer jeg til apoteket og kjøper følgende: Nesespray mot tett og rennende nese Hostesaft (en skikkelig god, helst på resept) Fisherman's friend Doc Akkurat som om du var frisk igjen. Ble skamforkjøla på søndag etter ei uke med fadderuke (vi gikk i shorts og t-skjorte 24/7, også i regnet). I know dat feel, bra. Har gått fem dager nå, nesten helt frisk. Jeg gikk på forelesninger og gruppearbeid. Prøv å hold deg under dyna, og ta litt varm suppe . God bedring! Endret 24. august 2012 av Zteiltez Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Tran! Dog så er det kanskje litt for sent. Selv tar jeg mye tran og er ekstra nøye på mine medisiner (astma) hvis jeg føler at jeg begynner å bli forkjøla. Har ikke vært forkjøla på godt over et år. Sår i halsen, ta Curamed. Aldri vært noen fan av Doc. En liten dæsj med Jägermeister hjelper også veldig mye på kløen i halsen. En liten dæsj en gang i blant bare Hostesaften Cosylan anbefales også, men den er vel reseptbelagt. Smaker helt jævlig da. Endret 24. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå