Delvis Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvorfor er det å være i en påvirket tilstand alltid bedre enn å være helt edru? Det slår meg stadig: Hadde jeg vært sånn "passelig fin" til vanlig, ville jeg så mye lettere kommet meg framover... :hmm: 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Uenig. Mye bedre å være edru. 3 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Bedre med tanke på hva? Påvirket av hva? Endret 24. august 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hvorfor er det å være i en påvirket tilstand alltid bedre enn å være helt edru? Det slår meg stadig: Hadde jeg vært sånn "passelig fin" til vanlig, ville jeg så mye lettere kommet meg framover... :hmm: kryptisk... Endret 24. august 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 ..Men så er det så mye som ikke er lov å gjøre i påvirket tilstand. Det setter liksom en demper på det hele. Kan ikke kjøre bil en gang.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eh, du kan kjøre bil jo. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kake...Jeg vet man kan...men som lovlydig borger lar man være. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Bedre med tanke på hva? Påvirket av hva? Nei.. bedre på den måten at det hadde vært lettere å ordne seg i systemet. Pratet seg til fine jobber karriere og sånn. Det er hvis man var sånn som når man har hatt ca tre halvlitere eller 3 drammer. Sånn ca. ------------ Edit: Hva? Noen har forandret overskriften min uten å spørre. Lumpent gjort Endret 25. oktober 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå