Jalle Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hei! Foreldra får ikkje kobla seg til internett heime lenger med pc'n, kjem berre tilkobla med begrensa tilgang. Går greit med mobilen og har og prøvd med min pc der, og det fungerar greit. Prøvde å skru av brannmuren (mcafee) men fekk det fortsatt ikkje til, og fann heller ikkje noko virus med antivirussjekk (mcafee). Har prøvt å trekt ut kontaktene på router/modem og restarta pc'n utan hell. Når ein brukar kabelen til pc'n istadenfor det trådlause kjem "DNS server svarer ikke" opp når ein diagnosiserar. Nokon veg utanom reinstallering ? Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du kan prøve å kontakte internettleverandøren din. Når nettet mitt streiker, og alt feiler, så kontakter jeg dem og de har alltid en løsning. Enten det er feil fra deres side, eller at de sender en ny ruter/modem gratis. Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Du kan prøve å kontakte internettleverandøren din. Når nettet mitt streiker, og alt feiler, så kontakter jeg dem og de har alltid en løsning. Enten det er feil fra deres side, eller at de sender en ny ruter/modem gratis. Er jo ikkje nettet som streikar, er pc'n som ikkje får kobla seg skikkeleg til........ Lenke til kommentar
darket Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 reinstaller driverne, kan også være defekt nettverkskort i pcen Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 hvilket modem har du? har du prøvd og tilbakestille det? har hatt samme feilen selv flere ganger på inteno modemet mitt og det har funket noen ganger, andre ganger har jeg måtte reinstallere driverne som "darket" skriver over her. Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Prøvde å reinnstallera nettkortsdrivaren utan hell. Tenkte eg kunne prøva å avinnstallera Mcafee før eg gjekk på formatering av harddisk. Avinnstallering av Mcafee gjorde susen, og er på nett igjen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå