Guderian89 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Halloen Akkurat begynt på skolen no, og studentskipnaden deler nett med skolen. Problemet er at hver 1.5 time må jeg logge på nettet, siden jeg blir automatisk disconnected. Som gamer (wow,bf3, etc etc) holder jeg på å knuse alt jeg finner på rommet i forbannelse når det skjer. Tenk det frustrasjonen i et raid, eller en skikkelig lang å gøy fight i back to karkand og så blir du dcet for du må logga på nettet igjen og hele scoren er sletta eller raidet wipa pga healer DC auto-løper rundt halve azeroth fordi linja forsvant!! Er det en hjelpsom sjel som er god på scripting og kan skrive en Auto login script, evnt hjelpe meg med det, sånn at jeg konstant er pålogga? Holder på å klikke mongo snart!! Mange takk for alle svar. PS : jeg ble dc-et mens jeg skrev denne bønnen til dere! Endret 24. august 2012 av Guderian89 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 :RENEW cls ping www.skoleting.com sleep 3600 goto RENEW Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Vi må vel ha brukernavn og passord? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Adresse, og hvilke verktøy du har tilgang til ville nok hjulpet og. Har ikke tilgang til Windows for øyeblikket, så vet ikke om man kan styre IE gjennom kommandoer, så det må nesten trådstarter teste. Om websiden støtter telnet-login er det jo kjempelett. Går det ann å få Curl på windows uten Cygwin? Har TS Cygwin? 1 Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Definer verktøy? Er litt uerfaren på dette her bruker navn er ee12 pw er power89 og siden er https://monostudby4frd.hisf.no:8001/ Endret 25. august 2012 av Guderian89 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Et verktøy er et program på PCen din som hjelper deg med ting. Du kan jo ta en titt på det her http://wiki.imacros.net/Demo-FillForm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå