Crazning Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Som nevnt i overskriften så lurer jeg på hvor jeg kan henvende meg for å få taksert en par antikke fluestenger jeg har arvet. Har hørt med lokale fiskeutstyrhandlere og sendt mail til Abu Garcia og Alt om Fiske, men uten noe særlig resultat. Hvis noen har erfaring eller har vært borti lignende hadde det vært fint å få noe tips =) Det dreier seg om en Eastip "noe" (skrevet for hånd på stangen) fluestang som er lagd i Sverige og en muligens håndlagd stang. Kan evt. legge til bilde hvis noen har greie på dette. Mvh Einar Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 er den gammel nok så kan den gå for noen tusen kroner. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://www.skanfil.no/ Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 tusen takk for link =) skal sjekke de ut. Ja, de skal ligge på rundt 6000kr ifølge faren min som fikk de taksert for flere år siden, men jeg vil gjerne ha en revurdering og evt. en oppdatert pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå