Malmern Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hei, anlegget mitt sluttet å spille i dag helt plutselig, det har spillt nydelig helt frem til nå. Anlegget består av Dali Zensor 5 høyttalere , NAD C356BEE forsterkere og en Argon DAC1. Har nyeste firmware, prøvd å skru alt av og på, og sjekket alle kabler. Endret 24. august 2012 av malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Ingen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre / hva som er galt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg regner med du selv har klart å finne ut hvilken komponent som svikter? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kan være så enkelt som at sikringen har gått inni forsterkeren. Vet ikke hvordan det er med slike forsterkere, men de av eldre type bruker å ha en sikring til strømmen, samt en sikring til hver lyd utgang. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Jeg regner med du selv har klart å finne ut hvilken komponent som svikter? Jepp, det var brukerfeil, noen som hadde rota med anlegget å trykt på "Speakers A" knappen, som gjorde at anlegget ikke sendte noe signal til høyttalerne. Litt flaut at jeg ikke oppdaga det før, men skal sies at dette er det første stereoanlegget mitt da. Endret 26. august 2012 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå