Magnar Bruvik Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Stygg, men akk so vakker... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Bra at vi på en måte utfyller hverandre Magnar, og på fluer er du helt rå..konge ! Jeg synest at dette stikker litt mot dine øvrige svært avstemte og severdige grønnyanser..hmm. At de sliter med at jeg gir tilleggskommentarer og ikke vet hvor de skal legge de er beskymringsfullt . Endret 24. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) . Endret 24. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Flott fokus - jeg liker godt helheten med fargene her. Litt mer usikker på komp - ser for meg at det kunne vært fint å vippe det litt mot høyre og få mer av en diagonal i bildet - vel å merke hvis du har nok å gå på slik at utsnittet ikke blir tettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg