Halland97 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hei, vi skal på klassetur til polen og tyskland med de hvite busser, og mitt spørsmål er hvor gammel man må være for å kjøpe alkohol og tobakk i Polen og Tyskland, og er det domt å betale med kort om jeg skulle prøve meg? Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 og hvilket merke burde jeg kjøpe i tyskland? liker prince rød, men har dem det i Polen og Tyskland? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vær forsiktig. Drikker man alkohol på en klassetur så blir man sendt hjem sammen med en lærer dersom det oppdages. Når jeg var på klassetur til Sverige for 7 år siden så ble 2 gutter sendt hjem. Den ene hadde drukket alkohol, den andre ble tatt på fersken da han prøvde å kjøpe det. Men ja, alkohol og tobakk er billig i Polen og Tyskland. Anonym poster: 22a3f3aa8a59a2f725e6e1d02814e94a 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Gamle menn som meg lever i den tro at ungdommen bruker internett med største selvfølge og blir dermed stadig overrasket over spørsmål som dette. Wikipedia har som så ofte svar og dette finner en også ved å google: http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) - Endret 28. august 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 og hvilket merke burde jeg kjøpe i tyskland? Kjøp det de har som du har mest lyst på selvfølgelig. Hvis du spør tilfeldige folk på internett om hvilket merke du bør kjøpe er du obviously ikke gammel nok til å røyke. Og jeg vil tippe det er ganske stor sjanse for å bli sjekket i tollen når du kommer hjem, fordi tollerne vet godt hvor mange alkohol- og tobakkåte ungdomsskoleelever som drar på klasseturer til Øst-Europa. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 jeg fant meg tobakk! ;D så nå røyker jeg so en hest, anbefaler å dra till polen å kjøpe røyk! 20 kr for en pakke! Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 jeg fant meg tobakk! ;D så nå røyker jeg so en hest, anbefaler å dra till polen å kjøpe røyk! 20 kr for en pakke! Anbefaler å ikke røyke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) jeg fant meg tobakk! ;D så nå røyker jeg so en hest, anbefaler å dra till polen å kjøpe røyk! 20 kr for en pakke! Det er riktig ja. Betalte 20-22 kroner for en pakke sigaretter i Polen. Endret 10. september 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 jeg fant meg tobakk! ;D så nå røyker jeg so en hest, anbefaler å dra till polen å kjøpe røyk! 20 kr for en pakke! Cool story bro... 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvis du er under strafferettslig lavalder er det bare å kjøre på. Verste som kan skje er at du får kjeft. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 jeg fant meg tobakk! ;D så nå røyker jeg so en hest, anbefaler å dra till polen å kjøpe røyk! 20 kr for en pakke! Hadde du vært mitt barn skulle jeg gjort deg arveløs. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå