Gå til innhold

[Løst] Gaming Headsett+mic. Rundt 500-800 kr.


Psycho

Anbefalte innlegg

Mitt gamle Creative Fatal1ty MK II har blitt ødelagt. Har mest sannsynlig klemt ledninga da man fortsatt kan høre musikken, men ikke vokalisten hvis man for eksempel skal høre på musikk. Synes det var et helt okei headsett hvis man tar prisen til betraktning. Betalte vel knapt 300 kr for det.

 

Det er ikke meg i mot å kjøpe en ny versjon av det, men jeg vet jo at det finnes bedre alternativer der ute.

 

Det kan ikke ha USB-plugg da jeg har et godt lydkort. Det skal hovedsaklig brukes til gaming(Battlefield 3, CS feks), da jeg bruker anlegget til musikk/film. Prisen skal ikke overstige 800, men om det finnes et bra alternativ til rundt 500 så tar jeg gledelig det.

 

Hvis noen har enormt gode erfaringer med et headsett ikke har mic på, så er jeg interessert i å høre om det også. Det optimale for meg hadde vært å kjøpt en ekstern mic(finner svært lite om det), da jeg har en controller module til anlegget mitt som jeg kan koble headsettet til. Da slipper jeg å koble til lydkortet hver gang jeg skal game sammen med noen via mumble/skype/ventrilo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan se ut som at det kanskje står mellom Corsair Vengeance 1300 og SteelSeries Siberia v2. Logitech G35 og CM Storm Sirus ser ut som gode utfordrere, men tror de bare finnes med USB, noe som ikke er spesielt aktuelt.

 

Så spørsmålet nå er CV1300 vs SSSv2?

Lenke til kommentar

Ser da ikke helt problemet med USB, selvom du har ett godt lydkort?

 

Jeg har selv G930, og har aldri vært så fornøyd med ett produkt til PC'n før. Det forandret rett og slett gaming verden! Stikkordet er da såklart: trådløst headsett.

 

http://www.dustinhome.no/product/5010465550/logitech-g930-wireless-gaming-headset/

 

http://www.dustinhome.no/product/5010636776/corsair-vengeance-2000-wireless-7-1-gaming-headset/#intcmp=searchProvider_dacsa

 

Begge disse er litt dyrere enn du har sett for deg, men om det ikke haster veldig, så kan du vente til de er på tilbud. De er stadig på tilbud hos enten komplett eller dustin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...