Gå til innhold

[Løst] Bør jeg kjøpe denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk! Skal kjøpe den på mandag, og jeg har oppdatert pakken til det du skrev, men tror du jeg trenger det H60 vannkjølingen, siden så du ikke nevnte den.

http://www.komplett....gSystemId=10580

Har du sjekket ut denne? Fjern windows, og den koster i underkant av 13.

Alt er med det der.

Som sagt, har allerede det jeg trenger, og den pakken der er uten skjerm og vannkjøling.

Hadde satt pris på om noen hadde lest mitt forrgie innlegg og svart :-)

Lenke til kommentar

Du trenger nok kjøling. Orginalkjøleren har elendige egenskaper. Har aldri testet h60 selv, men har lest at den bråker noe helt forferdelig. Men den har gode kjøleegenskaper! Er nok bedre med en h60 enn ingenting.

Tviler på at komplett setter ned prisen på pakken grunnet tilbudsprisene på diverse produkter. 670 er et veldig bra skjermkort! Og uten at jeg har brukt det på bf3 selv, er det mange her som hevder de har ulta bf med 670. Så tviler på at det skal være særlig lagg. Det er bare 5-10% ytelsesforskjell mellom 670 og 680.

Pakken ser veldig bra ut! Tror du kommer til å bli storfornøyd:)

Lenke til kommentar

Da var pc'en nevnt i sist innlegg bestilt! Tusen, tusen takk til alle som har hjulpet meg! :-)

Setter denne som "løst".

Altså denne :)

CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD

PC-box large

QPAD FH Komplett L.E.

Fractal Design Define R4 Black Pearl

Silver Power SP-S650 650W PSU

Intel® Core i5-3570K Processor

Corsair H60 Hydro Series CPU Kjøler

ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM

Seagate Barracuda® 1TB

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S

BenQ 24" LED XL2420T

MS COA Label Windows Home Premium 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

Battlefield 3

Garanti 3 år - Sende inn

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til dere som sier han kan kjøre BF3 på full pupp. dette stemmer ikke i det hele tatt.

Når 2 stk GTX680 i SLI sliter med BF3 på ultra, så kan ikke dere idioter her komme og si det går fint.

For det andre hvem i helv... mener at H60 kjøleren og de andre lukkede kjølerene er stille ? er dere helt blåst?

Å du som påstår at Arni90 ikke har noe erfaring, han er vel den som har mest erfaring her på forumet, så pass på hva du skriver og les deg opp litt først.

Tror dette er bort i mot det dummeste jeg har lest her inne.

Du må være skadet.

Sett opp dine 2x 680 SLI rett, å kjeft etter du har funnet ut at feilen ligger i ditt oppsett, både av maskin og hode.

Det eneste riktige du har rett i, er at h60 og andre i kjølere i "H" serien ikke er stillegående, men det er da også, en brukerfeil.

Har 1x 680 selv, og kjører BF3 på ultra (dette inkluderer såkalt "Hidden Textures"), i eyefinity på 60FPS

LEGG MERKE MED AT JEG KJØRER 1 KORT, IKKE 2.

Endret av s.h
Lenke til kommentar

Til dere som sier han kan kjøre BF3 på full pupp. dette stemmer ikke i det hele tatt.

Når 2 stk GTX680 i SLI sliter med BF3 på ultra, så kan ikke dere idioter her komme og si det går fint.

For det andre hvem i helv... mener at H60 kjøleren og de andre lukkede kjølerene er stille ? er dere helt blåst?

Å du som påstår at Arni90 ikke har noe erfaring, han er vel den som har mest erfaring her på forumet, så pass på hva du skriver og les deg opp litt først.

Du må være skadet.

Sett opp dine 2x 680 SLI rett, å kjeft etter du har funnet ut at feilen ligger i ditt oppsett, både av maskin og hode.

Det eneste riktige du har rett i, er at h60 og andre i kjølere i "H" serien ikke er stillegående, men det er da også, en brukerfeil.

Har 1x 680 selv, og kjører BF3 på ultra (dette inkluderer såkalt "Hidden Textures"), i eyefinity på 60FPS

Ehhhm, hvordan kan du kjøre eyefinity med Nvidia kort?

http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-eyefinity-technology/Pages/eyefinity.aspx

Lenke til kommentar

Du må være skadet.

Du har 1x GTX 680, spiller BF3 på Ultra i 5760x1080 og får 60 fps?

Troll harder.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...