1814_ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Tusen takk! Skal kjøpe den på mandag, og jeg har oppdatert pakken til det du skrev, men tror du jeg trenger det H60 vannkjølingen, siden så du ikke nevnte den. http://www.komplett....gSystemId=10580 Har du sjekket ut denne? Fjern windows, og den koster i underkant av 13. Alt er med det der. Endret 15. september 2012 av 1814_ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hva er greia med to skjermkort? Opp til dobbel ytelse... Lenke til kommentar
SiZoxe Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Tusen takk! Skal kjøpe den på mandag, og jeg har oppdatert pakken til det du skrev, men tror du jeg trenger det H60 vannkjølingen, siden så du ikke nevnte den. http://www.komplett....gSystemId=10580 Har du sjekket ut denne? Fjern windows, og den koster i underkant av 13. Alt er med det der. Som sagt, har allerede det jeg trenger, og den pakken der er uten skjerm og vannkjøling. Hadde satt pris på om noen hadde lest mitt forrgie innlegg og svart :-) Lenke til kommentar
otl Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har lest innlegget. Bf3 spilles også på både ps3 og xbox, så regner med at det skal gå greit hos deg også Alt koker ned til hvor kravstor du er. 1 Lenke til kommentar
filiokus Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Du trenger nok kjøling. Orginalkjøleren har elendige egenskaper. Har aldri testet h60 selv, men har lest at den bråker noe helt forferdelig. Men den har gode kjøleegenskaper! Er nok bedre med en h60 enn ingenting. Tviler på at komplett setter ned prisen på pakken grunnet tilbudsprisene på diverse produkter. 670 er et veldig bra skjermkort! Og uten at jeg har brukt det på bf3 selv, er det mange her som hevder de har ulta bf med 670. Så tviler på at det skal være særlig lagg. Det er bare 5-10% ytelsesforskjell mellom 670 og 680. Pakken ser veldig bra ut! Tror du kommer til å bli storfornøyd:) Lenke til kommentar
SiZoxe Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Da var pc'en nevnt i sist innlegg bestilt! Tusen, tusen takk til alle som har hjulpet meg! :-) Setter denne som "løst". Altså denne CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD PC-box large QPAD FH Komplett L.E. Fractal Design Define R4 Black Pearl Silver Power SP-S650 650W PSU Intel® Core i5-3570K Processor Corsair H60 Hydro Series CPU Kjøler ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155 Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM Seagate Barracuda® 1TB Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S BenQ 24" LED XL2420T MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic Battlefield 3 Garanti 3 år - Sende inn Lenke til kommentar
s.h Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Til dere som sier han kan kjøre BF3 på full pupp. dette stemmer ikke i det hele tatt. Når 2 stk GTX680 i SLI sliter med BF3 på ultra, så kan ikke dere idioter her komme og si det går fint. For det andre hvem i helv... mener at H60 kjøleren og de andre lukkede kjølerene er stille ? er dere helt blåst? Å du som påstår at Arni90 ikke har noe erfaring, han er vel den som har mest erfaring her på forumet, så pass på hva du skriver og les deg opp litt først. Tror dette er bort i mot det dummeste jeg har lest her inne. Du må være skadet. Sett opp dine 2x 680 SLI rett, å kjeft etter du har funnet ut at feilen ligger i ditt oppsett, både av maskin og hode. Det eneste riktige du har rett i, er at h60 og andre i kjølere i "H" serien ikke er stillegående, men det er da også, en brukerfeil. Har 1x 680 selv, og kjører BF3 på ultra (dette inkluderer såkalt "Hidden Textures"), i eyefinity på 60FPS LEGG MERKE MED AT JEG KJØRER 1 KORT, IKKE 2. Endret 2. oktober 2012 av s.h Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Til dere som sier han kan kjøre BF3 på full pupp. dette stemmer ikke i det hele tatt. Når 2 stk GTX680 i SLI sliter med BF3 på ultra, så kan ikke dere idioter her komme og si det går fint. For det andre hvem i helv... mener at H60 kjøleren og de andre lukkede kjølerene er stille ? er dere helt blåst? Å du som påstår at Arni90 ikke har noe erfaring, han er vel den som har mest erfaring her på forumet, så pass på hva du skriver og les deg opp litt først. Tror dette er bort i mot det dummeste jeg har lest her inne. Du må være skadet. Sett opp dine 2x 680 SLI rett, å kjeft etter du har funnet ut at feilen ligger i ditt oppsett, både av maskin og hode. Det eneste riktige du har rett i, er at h60 og andre i kjølere i "H" serien ikke er stillegående, men det er da også, en brukerfeil. Har 1x 680 selv, og kjører BF3 på ultra (dette inkluderer såkalt "Hidden Textures"), i eyefinity på 60FPS LEGG MERKE MED AT JEG KJØRER 1 KORT, IKKE 2. Ehhhm, hvordan kan du kjøre eyefinity med Nvidia kort? http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-eyefinity-technology/Pages/eyefinity.aspx Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Tror dette er bort i mot det dummeste jeg har lest her inne. Du må være skadet. Sett opp dine 2x 680 SLI rett, å kjeft etter du har funnet ut at feilen ligger i ditt oppsett, både av maskin og hode. Det eneste riktige du har rett i, er at h60 og andre i kjølere i "H" serien ikke er stillegående, men det er da også, en brukerfeil. Har 1x 680 selv, og kjører BF3 på ultra (dette inkluderer såkalt "Hidden Textures"), i eyefinity på 60FPS LEGG MERKE MED AT JEG KJØRER 1 KORT, IKKE 2. Du har 1x GTX 680, spiller BF3 på Ultra i 5760x1080 og får 60 fps? Troll harder. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå