Hank Moody Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Er det "te gusta?" Er ikker sikker da. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 jepp, "te gusta" Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Er det mulig å få oppned-spørsmålstegn med norsk tastaturoppsett? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Er det mulig å få oppned-spørsmålstegn med norsk tastaturoppsett? ja, men går visst ikkje på detta forumet på word: Ctrl + Alt + Shift + ? = ¿ Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Hva sier mansier man: Noruega es muy conocido por su la naturaleza Noruega es muy conocido por su naturaleza Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Noruega es muy conocido por su naturaleza o también es posible: Noruega es muy conocido por la naturaleza Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Muchas gracias señorita! Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Noen som vet hva 'No engaña, no gana' betyr? Jeg vet sånn ca. hva ordene betyr for seg selv, men jeg tror det er et uttrykk. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Om du ikke bruker triks/lurer folk "på en dårlig måte" får du ingen fremgang. EDIT: Tragisk formulert, men gjetter på at du forstår.. Endret 26. mars 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Gracias por tu ayuda. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 "Creo que nunca dejará de maravillarme hasta qué punto la ciencia está comenzando a darnos las herramientas para coger las riendas de nuestras vidas." Er denne setningen skrevet korrekt? Lenke til kommentar
Skolenoob Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Hvordan sier man: Jeg er 15 år Vi er 25 år ER du 11år Jeg er norsk Takk for svar - Tengo 15 años - Tenemos 25 años - Tienes 11 años? - Soy noruega Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Hvordan man staver? Man bruker google translater. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hei! kan dere oversette disse setningene for meg? Vi skal snakke litt om mexico. vi har valgt å snakke om mexico fordi vi syntes at det er et interesant land. på forhånd takk Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Denne setningen også: 'Vi skal starte å fortelle dere litt fakta'' Takk! Lenke til kommentar
Arriba Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Vi skal snakke om mexico = vamos a hablar sobre mexìco Vi har valgt å snakke om mexico fordi vi synes mexico er et interesant land= Hemos elegido hablar sobre mexico porque pensamos que mexico es un paìs interesante Vi skal starte med litt fakta=Vanskelig spansk, men sier du istedet vi begynner med litt informasjon om mexico blir det bedre spansk. Oversatt blir det slik: Empezamos con un poco informacion sobre mexico. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hmmm, hiver meg på her. Går spansk 2 på VGS, hadde det ikke på ungdomskolen, men hadde det i fjor. Ganske moro egentlig. Vi hadde 2 lærere fra Chile, ei som bodde 3 år i Mexico. Hadde også en vikar et par ganger, men han var egentlig lærer i tysk... Vi lærte delvis noe, kunne ha lært mer. Det viktigste jeg lært er at den eneste sjansen du egentlig har er å høre nok spansk. Så..... vi trenger flere linker til nettradioer, taler eller filmer http://www.rtve.es/radio/radio3/ Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Los 40 principales er en av de store radiokanalene som finnes i både Spania og latin-Amerika. Kan høres på her. Ellers om du er interessert i å høre/se reportasjer kan du finne mye forskjellige på Telemadrid Her er også en liten morsom oppgave hvor man kan høre forskjellen på de forskjellige språkene i Spania, castellano (spansk), euskera, gallego, catalán... Endret 17. september 2010 av Minamo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå