Gå til innhold

Hva Slags PC har Bill Gates?


sebastgs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Keramikk, ja. Trodde du visste alt? I det siste har du dessverre flørtet med skrivefeil (jeg har lest dine innlegg med argusøyne, siden du er selvutnevnt altvitende). Det er for eksempel ikke noe som heter "det værste". Det skrives "det verste". Skam deg, unge mann.

 

Øyner jeg en hemmelig beundrer? Kanskje heller forfølger? (Stalker)

Jeg vet at du er veldig interessert i alt hva jeg foretar meg, men når du sto uttafor vinduet mitt bak den søppelkassa i natt.. Det blir vel kanskje litt for mye? :green:

Lenke til kommentar

 

Øyner jeg en hemmelig beundrer? Kanskje heller forfølger? (Stalker)

Jeg vet at du er veldig interessert i alt hva jeg foretar meg, men når du sto uttafor vinduet mitt bak den søppelkassa i natt.. Det blir vel kanskje litt for mye? :green:

 

Det var nok ikke meg. Se ut av vinduet ditt, rett ovenfor gata - ser du en stor, svart van? Ja, det er riktig. Det er der jeg sitter. Med kikkert og greier og greier. At du ikke ante ugler i mosen da jeg forfulgte deg til fotballtreningen (med vanen min), er kanskje en smule rart, men.. :)

Lenke til kommentar

 

Øyner jeg en hemmelig beundrer? Kanskje heller forfølger? (Stalker)

Jeg vet at du er veldig interessert i alt hva jeg foretar meg, men når du sto uttafor vinduet mitt bak den søppelkassa i natt.. Det blir vel kanskje litt for mye? :green:

 

Det var nok ikke meg. Se ut av vinduet ditt, rett ovenfor gata - ser du en stor, svart van? Ja, det er riktig. Det er der jeg sitter. Med kikkert og greier og greier. At du ikke ante ugler i mosen da jeg forfulgte deg til fotballtreningen (med vanen min), er kanskje en smule rart, men.. :)

 

Jeg trodde jeg kjørte fra deg, jeg :smile:

Jeg tenker iblant på om jeg skal gå og jage deg vekk, eventuellt ringe politiet, men så har jeg jo også en liten eksibisjonistisk fetisj boende i meg, så jeg venter en stund :green:

Lenke til kommentar

Bil har ikke pc. Bil har en liten usynlig venn som titter frem og hjelper ham når livet er vanskelig. Noen ganger er den en hund, noen ganger en rar gammel vitenskapsmann og noen ganger en hoppende binders. Psykologen til Bil sa at dette kan nok være litt skadelig, og for at Bil skal lære å sette ord på vrangforestillingene sine har han fått i fast hjemmelekse å fortelle alle han møter om "vennene" sine.

 

Den psykologen skal be til Gud om at Bil ikke får en stemme i hodet sitt som sier "Voldta nabokona!", "Flammer gjør deg opphisset!" eller "Klorin er kjempegodt, ååååh så lyst du har på Klorin akkurat nå!", for Bil er flink til å gjøre hjemmeleksen sin.

Lenke til kommentar
Bil har ikke pc. Bil har en liten usynlig venn som titter frem og hjelper ham når livet er vanskelig. Noen ganger er den en hund, noen ganger en rar gammel vitenskapsmann og noen ganger en hoppende binders. Psykologen til Bil sa at dette kan nok være litt skadelig, og for at Bil skal lære å sette ord på vrangforestillingene sine har han fått i fast hjemmelekse å fortelle alle han møter om "vennene" sine.

 

Den psykologen skal be til Gud om at Bil ikke får en stemme i hodet sitt som sier "Voldta nabokona!", "Flammer gjør deg opphisset!" eller "Klorin er kjempegodt, ååååh så lyst du har på Klorin akkurat nå!", for Bil er flink til å gjøre hjemmeleksen sin.

 

:lol: Den kvalifiserer til gullkorn :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...