sebastgs Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, hva tror dere? Personlig tror jeg han sitter på en dual 2 ghz Power Mac G5 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Han eier sikkert en C64.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 AMD PC med GNU/Linux OS! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "640K ought to be enough for anybody." Der har vi Pc'en til Bill Gates Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 AMD PC med GNU/Linux OS! Trur jeg åsså! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 kansje han er lei alt som heter data? ..og heller gått over til noe mer nyttig som kurv fletting Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 kansje han er lei alt som heter data?..og heller gått over til noe mer nyttig som kurv fletting Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) f.eks.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) Kjeramikk tror jeg.. eller..? Tror egentlig han bare har en svær tv(persnolig kino kanskje) som han ser ting på dagen lang.. filmer osv.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) Kjeramikk tror jeg.. eller..? Tror egentlig han bare har en svær tv(persnolig kino kanskje) som han ser ting på dagen lang.. filmer osv.. Nå snakker du selvfølgelig om helt lovlig kjøpte DVD'er, for Bill Gates driver _IKKE_ med piratkopiering :wink: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg tror han bruker skrivemaskin jeg. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Han bruker en maskin som han kontrolerer alle andre windows maskiner med :!: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Han har vell en finfin Compaq eller HP, ikke IBM hvertfall Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) Kjeramikk tror jeg.. eller..? Tror egentlig han bare har en svær tv(persnolig kino kanskje) som han ser ting på dagen lang.. filmer osv.. Uten j tror jeg Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) Kjeramikk tror jeg.. eller..? Tror egentlig han bare har en svær tv(persnolig kino kanskje) som han ser ting på dagen lang.. filmer osv.. Keramikk, ja. Trodde du visste alt? I det siste har du dessverre flørtet med skrivefeil (jeg har lest dine innlegg med argusøyne, siden du er selvutnevnt altvitende). Det er for eksempel ikke noe som heter "det værste". Det skrives "det verste". Skam deg, unge mann. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg tror han har en slik en skrivemaskin fra 1978 med skrivehode og rettetast... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror den gutten har så minimalt av tid til overs at han nok ikke har noe særlig bruk for data'n til annet å lese/skrive mail. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eller kjerramikk-kunst (staves det sånn?) Kjeramikk tror jeg.. eller..? Tror egentlig han bare har en svær tv(persnolig kino kanskje) som han ser ting på dagen lang.. filmer osv.. Keramikk, ja. Trodde du visste alt? I det siste har du dessverre flørtet med skrivefeil (jeg har lest dine innlegg med argusøyne, siden du er selvutnevnt altvitende). Det er for eksempel ikke noe som heter "det værste". Det skrives "det verste". Skam deg, unge mann. Hvem snakker du til?? :-? jeg har ialfall ikke mye skriveleif.. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg snakker til nvoetfiv Husker du ikke hans "Jeg utfordrer dere"-thread? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg snakker til nvoetfiv Husker du ikke hans "Jeg utfordrer dere"-thread? Nope.. sorry Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror ikke han kan å bruke data. Han får andre til å gjøre ting for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå