MadOx Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hei, jeg skulle få varene mine tilsendt fra IKEA gjennom ordningen deres med Bring. Jeg skulle få varene mellom 10:00 og 16:00 og bli oppringt senest en halvtime før. Nå som dette ikke har skjedd, og jeg kan ikke vente lengre. Jeg kan selvfølgelig sikkert ordne dette enkelt med Bring, men av interessens skyld, gjelder forbrukerkjøpsloven her, når dette kun er en tjeneste og ikke fjernkjøp (foruten det at jeg gjorde avtalen med en IKEA-ansatt og ikke en Bring-ansatt)? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du er kunden til IKEA, IKEA er kunden til Bring. Dersom du ikke har fått levering innen avtalt tidsrom så kontakter du IKEA og avtaler ny levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå