Gangrel Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har dette kabinettet og lurte på om dere hadde noen forslag til hva jeg kan modde, kabinettet har ikke akkuratt så mange "ledige plasser" jeg kan bruke til diverse ting. Kabinettet er svart Toppvinduet og bakvinduet skal jeg sette farget vindu soting på PSU: Er pusset blankt til å passe til fargen på kabinettet, montert ny grill Kabelsammlet med standard svarte kabelkrympere (ikke noe fansy shit her nei, tenkte på crom rør senere hvis dette blir aktuellt) Har vindu etch på hovedvinduet og har tusjet denne inn med uv reaktiv tusj slik at den lyser lilla når jeg har Uv katodene på Montert knappen til å skru katodene av og på i den ene 5¼" (har ingen ledige nå) Dette gjorde jeg med tanke på hvis jeg kjøper flere katoder så trenger jeg plassen til disse knappene, tenkte også på å montere LED`s rundt knappene for å "piffe" disse opp litt, tenkte det kunne se litt tøft ut Det jeg er ute etter nå er forslag til hva jeg kan gjøre med kabinettet, er faktisk helt tom for ideer Hvis dere ikke har noen ideer så går jeg løs på Chieftech kabinettet mitt og modder det fra scratch og opp 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå