mintolezon Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg vil opprette en sparekonto, men jeg er usikker på hvilken bank jeg bør opprette det hos. Jeg håper på å sette inn opp mot 5000 kr per måned, så jeg vil helst ha konto hos en bank med høy rente. Hva syntes dere om Bank Norwegian? De har innskudsrente på 3,50 %. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har selv topprente.no til 3.7% rente og er fornøyd med de. De har nettbank og man kan logge inn med BankID. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har selv topprente.no til 3.7% rente og er fornøyd med de. De har nettbank og man kan logge inn med BankID. Hvordan fungerer dette på topprente mtp. kontonr/kid, siden jeg vet med noen "banker" så må man sette inn på konto pluss kid nr. da er det noen tilfeller der man ikke kan sette faste trekk fra en annen bank til sparekontoen. Det er jo litt "slitsomt" at man må huske på denne overføringen hver mnd... Jeg har banknorwegian sparekonto som TS lurerpå, der får man kun kontonr. så slipper man dette kid fjaset, så da kan man sette faste trekk. Eller betale en regning eller to om det trengs. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Nordax Finans har iflg finansportalen.no den beste renten nå. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvordan fungerer dette på topprente mtp. kontonr/kid, siden jeg vet med noen "banker" så må man sette inn på konto pluss kid nr. da er det noen tilfeller der man ikke kan sette faste trekk fra en annen bank til sparekontoen. Det er jo litt "slitsomt" at man må huske på denne overføringen hver mnd... Jeg har banknorwegian sparekonto som TS lurerpå, der får man kun kontonr. så slipper man dette kid fjaset, så da kan man sette faste trekk. Eller betale en regning eller to om det trengs. Jeg bruker kun kontonr ved overføring fra min "hverdagsbank", ikke noe kidnr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå