Dr_bamsemoms Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 någen så hvett om det e mulig å få kjøpt ut skiftbare deksel t t610'n ?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Spurte selv om det her en gang. Fant ut at det ikke gikk ann tror jeg. Du får vente på noen andre svar Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Joda, autoriserte SE verksteder kan bytte. (Koster litt da...) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det er også mulig å bytte selv. For ikke så lenge siden var det en tråd som handlet om de samme, med link til ett forum på esato.com. Fant den ikke når jeg søkte, men har selv lyst å lese den på nytt - så hvis noen har linken - legg den inn her. For å skifte deksel må du ha ett par skrujern (de litt spesielle du sikkert ikke har) og en god arbeidshånd. Men som sagt, det er absolutt mulig, og på denne linken jeg snakkte om hadde en kar laget en hel guide som gjaldt skifting av deksel. (Prøv å holde deg til et spørsmåltegn i topic (og ellers). Folk tar deg mer seriøst da, og sannsynligvis får du også flere og nyttigere svar) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Joda, autoriserte SE verksteder kan bytte. (Koster litt da...) Hmm.. som f.eks? Zodiac eller? Lenke til kommentar
Dr_bamsemoms Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 okidoki znil point taken :oops: takke for tipset med den esato siå, fånt någe om bytting av deksel men hvett ikkje om det va den siå du meinte. http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...c=34257&forum=2 her e ihvertfal linken Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Som sikkert mange har sett koster alle dekslene til T610 fra ca 150kr og oppover på nettet,men vet noen hvor mye de tar i Norge?Lest flere steder at det er dyrt,men noen synes jo 200kr er dyrt. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Regner nesten med ca 500kr for front og batterideksel jeg.. I don`t care,jeg SKAL ha Rød og Sølv.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå