kneecaps Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Noen som vet om det er mulig å få kjøpt kun ledning til en Logitech G5 mus? Eller om det finnes noe standardledning å få tak i? Ledninga mi har tatt kvelden og hadde ikke lyst å kjøpe helt ny mus bare pga det. Leita litt rundt i nettbutikker uten hell. Fant ikke noe USB utstyr i rotet mitt med samme kontakt (den som står i musa) heller. Evt, noen som vet om det finnes en bajsebillig mus (microsoft, trust, etc) på elkjøp eller no som har samme kontakt inni? Tviler på at jeg får demontere musa på stedet for å sjekke Endret 24. august 2012 av kneecaps Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Denne skulle passe: http://www.ebay.com/...#ht_1391wt_1139 Endret 24. august 2012 av Nvidia Lenke til kommentar
kneecaps Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Ja det er rett ledning i allefall, men hadde vært fint å slippe å vente en mnd på den ledninga Har åpnet et webkamera og en USB hub så langt i leitinga etter en usb-ledning med samme kontakt, no luck:( Lenke til kommentar
kneecaps Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Vel, dette funker også, men hvor lenge... Vel, da er den lappa og skrudd sammen og funker fint. Hadde likevel vært interessant å vite om det er en "vanlig"/standard type kontakt som brukes til mus, som er enkelt og billig å få tak i (bare ledninga eller en billigmus til en hundrelapp eller no med samme kontakt). Er ikke første gang, og neppe siste gang, ledninga ryker. Billigere å erstatte den istedet for hele greia. Endret 24. august 2012 av kneecaps Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Litt sent ute, men såvidt jeg vet bruker de fleste Logitech-mus samme kabelen og mange Dell-maskiner ble levert med noen skikkelige møkkamus som de laget for en stund siden. Disse havnet ganske kjapt i søpla eller på roterommet der jeg jobber, i alle fall, så hvis du klarer å snuse opp noen slike har du både kabler og mikrobrytere til G5/MX518/G400 til kyrne kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå