Gå til innhold

[Løst] Logitech G5 ledning

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt kun ledning til en Logitech G5 mus? Eller om det finnes noe standardledning å få tak i? Ledninga mi har tatt kvelden og hadde ikke lyst å kjøpe helt ny mus bare pga det. Leita litt rundt i nettbutikker uten hell. Fant ikke noe USB utstyr i rotet mitt med samme kontakt (den som står i musa) heller.

Evt, noen som vet om det finnes en bajsebillig mus (microsoft, trust, etc) på elkjøp eller no som har samme kontakt inni? Tviler på at jeg får demontere musa på stedet for å sjekke :p

Endret av kneecaps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, dette funker også, men hvor lenge... :D

post-41986-0-64740600-1345807375_thumb.jpg

Vel, da er den lappa og skrudd sammen og funker fint. Hadde likevel vært interessant å vite om det er en "vanlig"/standard type kontakt som brukes til mus, som er enkelt og billig å få tak i (bare ledninga eller en billigmus til en hundrelapp eller no med samme kontakt). Er ikke første gang, og neppe siste gang, ledninga ryker. Billigere å erstatte den istedet for hele greia.

Endret av kneecaps
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Litt sent ute, men såvidt jeg vet bruker de fleste Logitech-mus samme kabelen og mange Dell-maskiner ble levert med noen skikkelige møkkamus som de laget for en stund siden. Disse havnet ganske kjapt i søpla eller på roterommet der jeg jobber, i alle fall, så hvis du klarer å snuse opp noen slike har du både kabler og mikrobrytere til G5/MX518/G400 til kyrne kommer hjem.

post-7212-0-33931600-1347885243_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...