Gå til innhold

I am Alive til PC (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

inb4 ubisoft selger lite (ikke bare til PC) og klager på at 95% av spillerne er pirater

Håper det blir bra da, så skal jeg ikke helt utelukke det. (Blir vel for optimistisk å tro det blir uten uplay og hva verre er, men må leve i håpet!)

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

syntest ikke dette her var stort å skrive hjem for det når det kom, det var litt hypet kan man si. men som sakt her tidligere, det er noe sjabby production value som lurer i krokene og heldigvis er gameplay bedre. sånn at det ikke blir total fiasko, pc brukeren er heldig at ubi$oft er så grådige at de er villig til å whore ut denne ps3 eksklusiviteten.

Lenke til kommentar

Awww, Ubisoft, you shouldn't have.

Har i flere år vært sterk motstander av ulovlig nedlastning av spill, men når man ser hvor dårlig Ubisoft faktisk behandler sine egne kunder, så synes jeg folk bare skal kjøre på. Få dem bort ifra PC markedet en gang for alle.

Lenke til kommentar

"Overlevelsesspillet tar omsider turen til datamaskin."

Elsker spill produsenter som ikke er arsed til å gi ut på pc, men kommer diltende lang tid etterpå, når spillet er old news. Lag et spill til pc og, og eg skal vurdere å kjøpe det!

Ellers kan dei sjå langt etter mine penger. Mye bedre ting å bruke dei på. Som toalett papir f.eksempelvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...