Joachim_F Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Overlevelsesspillet tar omsider turen til datamaskin. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kjempebra for PC-spillerne! Kjøpte dette når det var nytt på X360 og elsket det! Litt sjaber production value, men gameplayet og storyen, samt hvor vanskelig det er å redde alle overlevende og samtidig passe på seg selv er veldig bra gjennomført! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) inb4 ubisoft selger lite (ikke bare til PC) og klager på at 95% av spillerne er pirater Håper det blir bra da, så skal jeg ikke helt utelukke det. (Blir vel for optimistisk å tro det blir uten uplay og hva verre er, men må leve i håpet!) Endret 24. august 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 syntest ikke dette her var stort å skrive hjem for det når det kom, det var litt hypet kan man si. men som sakt her tidligere, det er noe sjabby production value som lurer i krokene og heldigvis er gameplay bedre. sånn at det ikke blir total fiasko, pc brukeren er heldig at ubi$oft er så grådige at de er villig til å whore ut denne ps3 eksklusiviteten. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Awww, Ubisoft, you shouldn't have. Har i flere år vært sterk motstander av ulovlig nedlastning av spill, men når man ser hvor dårlig Ubisoft faktisk behandler sine egne kunder, så synes jeg folk bare skal kjøre på. Få dem bort ifra PC markedet en gang for alle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Prøvde demoen på Xbox. Møkk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Laget av Ubisoft. Skal derfor ikke spille det. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Spillet var ikke noe bra på PS3 IMO, ikke i det hele tatt. Skuffende, tviler på at PC-porten blir noe bra heller. Og når man har ubisoft sin anti-kjøpe sperre er det bortkasta. Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 "Overlevelsesspillet tar omsider turen til datamaskin." Elsker spill produsenter som ikke er arsed til å gi ut på pc, men kommer diltende lang tid etterpå, når spillet er old news. Lag et spill til pc og, og eg skal vurdere å kjøpe det! Ellers kan dei sjå langt etter mine penger. Mye bedre ting å bruke dei på. Som toalett papir f.eksempelvis. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 dropp ubisoft. Så kjøper jeg det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå