Gå til innhold

Jesus - Hvem var han?

RWS

Anbefalte innlegg

Profetiene i GT omtalte en ny, stor jødisk konge, men istedet fikk man en død nasareer som skulle gi opphav til en ny religion. Helbom for profetien, med andre ord.

Jesus var ikke født til å bli jødisk konge, men konge over Israel.

Og med Israel så menes folket Israel, ikke landet Israel som vi kjenner i dag, og heller ikke dem som vi kjenner som jøder i dag,

En konge trenger heller ikke å tiltre sin stilling før han kommer til det landet eller folket som han skal bli konge over.

Og Jesus er konge over Israels folk, men Israels folk var ikke i judea da Jesus var på jorden første gang.

Det var bare noen ganske få av Judah og Benjamin stamme, og fra dem kom apostlene og antakelig også de første kristne i midtøsten.

Resten av Israel var utvandret, og erstattet med andre folkeslag etter fangenskapene i Assyria og Babylon.

Jesus sa også at Hans rike er ikke av denne verden, og her er vi ved forklaringen på hvorfor Jesus kommer tilbake snart. For Jesus kommer tilbake for opprette Guds rike og for å bli konge over sitt folk Israel.

Og Guds folk Israel bor ikke i landet Israel, og de er heller ikke jøder.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting av dette henger på greip i det hele tatt såklart... Jesus kommer aldri tilbake, like lite som John Lennon, President Kennedy eller noen andre som er døde kommer tilbake. Du er utsatt for en bløff ganske enkelt..

Lenke til kommentar

Og her rakner også logikken... Hvis jeg gjør mine medmennesker vondt hele livet, for eksempel, hva hjelper det DEM at en eller annen gnom i himmelen tilgir meg for det jeg har gjort??? Det er da for helvete ikke Gud/Jesus jeg har gjort noe vondt, men mine medmennesker!! Derfor sier det seg selv at jeg heller ville hatt tilgivelse fra dem det gjelder enn overnaturlige personer som jeg aldri har møtt i livet...

Alle mennesker gjør feil. Det sier seg selv at det ikke er bra å skade andre mennesker, men likevel gjør vi det. Vi blir ikke elsket fordi vi fortjener det, men fordi vi trenger det (kristendommen er ganske unik på dette punktet). Hjelper det at folk snur ryggen til deg når livet er vanskelig?

Nei.

Endret av 1Q84
Lenke til kommentar

Og her rakner også logikken... Hvis jeg gjør mine medmennesker vondt hele livet, for eksempel, hva hjelper det DEM at en eller annen gnom i himmelen tilgir meg for det jeg har gjort??? Det er da for helvete ikke Gud/Jesus jeg har gjort noe vondt, men mine medmennesker!! Derfor sier det seg selv at jeg heller ville hatt tilgivelse fra dem det gjelder enn overnaturlige personer som jeg aldri har møtt i livet...

Alle mennesker gjør feil.

Alle levende vesener gjør feil.

Det sier seg selv at det ikke er bra å skade andre mennesker, men likevel gjør vi det.

Men man skader ingen Gud... Hvis du ikke mener at man skader Gud indirekte ved å skade mennesker da, men det blir vel litt svulstig når en henvender seg til en guddom om tilgivelse for det man har gjort mot andre mennesker? Eller kanskje litt irrasjonelt / ulogisk?

Vi blir ikke elsket fordi vi fortjener det, men fordi vi trenger det

Vel. Du sikter nå til en ukjent Gud. En tankekonstruksjon. Et tankeskapt idevesen. Du forestiller deg at dette tankeskapte vesenet; elsker oss... Vel. Det er slik jeg ser det kun en innbilning. I beste fall en innbildning for å få oss til å føle oss bedre til sinns (...) eller noe i den retningen der (...)

(kristendommen er ganske unik på dette punktet).

Hvordan da? At man tror at noe ukjent og bortenfor denne verdenen elsker en selv?

Hjelper det at folk snur ryggen til deg når livet er vanskelig?

Nei.

Selvsagt ikke.
Lenke til kommentar

Du siterer bibelen ganske ofte ser jeg og jeg lurer litt på om du selv vet ektheten til det du siterer? Vet du at dette faktisk skjedde eller kan også du innse at dette kan være tillagt senere, som en rekke ting er tillagt om jesus i bibelen? Eller bruker du rett og slett kognitiv dissonans og avfeier alt annet om bibelen enn at det er sannheten AS?

Hørt det før, og du har sikkert hørt noen av svarene tilbake om hvorfor de 66 bøkene, og ikke flere eller mindre, eller mer eller mindre kapitler. Så jeg gikk lenger enn å høre svaret om de andre 66 bøkene utenom den protestantiske bibelen om at resten av bøkene ikke passet med resten når de så alle bøkenes innhold. Og slik tror jeg Gud har innåndet det vi idag ser på som den mest vanlige bibelen, skal man gå mer korrekt enn det, får vi granske det på originalspråket.

Jeg lette etter mønster og fant mange som hadde funnet spesiell mønster. Her er de

http://www.biblewheel.com/intro/images/bw_500.gif

http://www.biblewheel.com/intro/images/colorBW_500.jpg

http://www.biblewheel.com/intro/images/cw_500.jpg

De 66 bøkene passer i et mønster med de 22 hebraiske bokstavene

Videre med de 1189 kapitler

http://www.whatabeginning.com/Misc/PRS/P.htm

http://www.whatabeginning.com/Misc/PRS/Summary2.gif

http://www.whatabeginning.com/Misc/PRS/Hourglass.gif

Midterste kapittelet i bibelen av de 1189 danner et bilde av et timeglass der tynneste punktet på timeglasset er Salme 117 som er det minste kapitlet i hele bibelen, og der har de også funnet fantastisk matematisk mønster.

Videre med de 31102 versene som den mest vanlige bibelen har.

http://www.whatabeginning.com/Misc/PRS/Verse_Div.gif

Lenke til kommentar

For en stabel med verdiløse "opplysninger"...

En må i sannhet være både blind troende og helt fanatisk uærlig skal man klare å tro på dette du her presenterer... Si meg, leser du BARE svada som støtter din nyeste hobby eller slanter du å være innom en eller annen ordentlig nettside også? Som ikke er skrevet med en soleklar agenda?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting av dette henger på greip i det hele tatt såklart... Jesus kommer aldri tilbake, like lite som John Lennon, President Kennedy eller noen andre som er døde kommer tilbake. Du er utsatt for en bløff ganske enkelt..

Jesus kommer tilbake, det nytter ikke selv om du prøver å overbevise deg selv og andre om at Han ikke kommer.

Det er en del ting som må oppfylles først, bla det jeg allerede har nevnt om teknologien som må være avansert nok til at våre gale politikere kan utrydde alt liv på planeten, og teknologien er slik at det er mulig nå. Denne teknologien vil også bli brukt i anstrengelsene for å opprette en ny verdensorden, og ta livet av størstedelen av jordens befolkning.

Jesus så også bla dette allerede for 2000 år siden: "6 And you will hear of wars and rumors of wars. See that you are not troubled; for all[a] these things must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows.

Det som Jesus sa ville skje, det er i ferd med å skje i dag, og om du begynner å følge litt med i internasjonal media, så vil du se at dette skjer nå, bla med flere hundre jordskjelv hver uke, også på plasser hvor det aldri har vært jordskjelv før.

http://www.youtube.com/watch?v=Sc1RuGlgEec

Lenke til kommentar
Jesus kommer tilbake, det nytter ikke selv om du prøver å overbevise deg selv og andre om at Han ikke kommer. Det er en del ting som må oppfylles først, bla det jeg allerede har nevnt om teknologien som må være avansert nok til at våre gale politikere kan utrydde alt liv på planeten, og teknologien er slik at det er mulig nå. Denne teknologien vil også bli brukt i anstrengelsene for å opprette en ny verdensorden, og ta livet av størstedelen av jordens befolkning. Jesus så også bla dette allerede for 2000 år siden: "6 And you will hear of wars and rumors of wars. See that you are not troubled; for all[a] these things must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows. Det som Jesus sa ville skje, det er i ferd med å skje i dag, og om du begynner å følge litt med i internasjonal media, så vil du se at dette skjer nå, bla med flere hundre jordskjelv hver uke, også på plasser hvor det aldri har vært jordskjelv før. http://www.youtube.com/watch?v=Sc1RuGlgEec

Og fordi du får alle nyheter tre minuter etter at de har skjedd rett inn i stua så forledes du til å tro at ting er mye verre enn før.... Vel du tar feil. Det er faktisk færre kriger i dag enn noen gang før, jordskelv og andre natur katastrofer er på status quo, noe mer, noe mindre, slik det alltid har vært. Så her bruker du helt falske premisser til å støtte opp under jernalder mytene om jesus sin tilbake komst.

Jesus sin tilbakekomst er forøvrig er en påstand som ikke er fremmet av meg, men av deg og dine trosfeller. Jeg forholder meg til realitetene og realitetene forteller at ingen jesus gudesønn har levd. Det du tror på er kun myter spunnet videre på av forfettere vi ikke aner bakgrunnen til annet enn at de IKKE var de som bibelen skal ha oss til å tro de var.... Det som har levd engang, og som disse mytene ble spunnet på i etterkant, var en mann som med stor sannsynlighet jugde så han trodde det selv og som jugde så overbevisende at han fikk noen andre til å tro det også. (Deg blandt andre). Så den jesusen du tror kommer tilbake igjen er like sannsynlig som at cargo kulten vil få ubegrenset tilgang til lasteskip lastet med gods og gull nede i stillehavet... Mindre faktisk...

Det hele er bygget på myter og gjenfortellinger og fri fantasi hos de som skrev dette... Mulig de også trodde på disse løgnene selv, det er jo ikke usannsynlig, men at jesus kommer tilbake igjen for å oppfylle dine pervese ønsker i dommedag tror jeg du gjør lurt i å ikke holde pusten mens du venter på... eller kanskje ikke... For det er og blir en myte, på lik linje med alle slike religiøse myter og selv ikke du tror jo at tor og odin kommer til å straffe alle med ragnarok? Eller? Så hvorfor tror du på noen myter mens du ikke tror på andre likelydende myter her?

Lenke til kommentar
Jesus kommer tilbake, det nytter ikke selv om du prøver å overbevise deg selv og andre om at Han ikke kommer. Det er en del ting som må oppfylles først, bla det jeg allerede har nevnt om teknologien som må være avansert nok til at våre gale politikere kan utrydde alt liv på planeten, og teknologien er slik at det er mulig nå. Denne teknologien vil også bli brukt i anstrengelsene for å opprette en ny verdensorden, og ta livet av størstedelen av jordens befolkning. Jesus så også bla dette allerede for 2000 år siden: "6 And you will hear of wars and rumors of wars. See that you are not troubled; for all[a] these things must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows. Det som Jesus sa ville skje, det er i ferd med å skje i dag, og om du begynner å følge litt med i internasjonal media, så vil du se at dette skjer nå, bla med flere hundre jordskjelv hver uke, også på plasser hvor det aldri har vært jordskjelv før. http://www.youtube.com/watch?v=Sc1RuGlgEec

Og fordi du får alle nyheter tre minuter etter at de har skjedd rett inn i stua så forledes du til å tro at ting er mye verre enn før.... Vel du tar feil. Det er faktisk færre kriger i dag enn noen gang før, jordskelv og andre natur katastrofer er på status quo, noe mer, noe mindre, slik det alltid har vært. Så her bruker du helt falske premisser til å støtte opp under jernalder mytene om jesus sin tilbake komst.

Jesus sin tilbakekomst er forøvrig er en påstand som ikke er fremmet av meg, men av deg og dine trosfeller. Jeg forholder meg til realitetene og realitetene forteller at ingen jesus gudesønn har levd. Det du tror på er kun myter spunnet videre på av forfettere vi ikke aner bakgrunnen til annet enn at de IKKE var de som bibelen skal ha oss til å tro de var.... Det som har levd engang, og som disse mytene ble spunnet på i etterkant, var en mann som med stor sannsynlighet jugde så han trodde det selv og som jugde så overbevisende at han fikk noen andre til å tro det også. (Deg blandt andre). Så den jesusen du tror kommer tilbake igjen er like sannsynlig som at cargo kulten vil få ubegrenset tilgang til lasteskip lastet med gods og gull nede i stillehavet... Mindre faktisk...

Det hele er bygget på myter og gjenfortellinger og fri fantasi hos de som skrev dette... Mulig de også trodde på disse løgnene selv, det er jo ikke usannsynlig, men at jesus kommer tilbake igjen for å oppfylle dine pervese ønsker i dommedag tror jeg du gjør lurt i å ikke holde pusten mens du venter på... eller kanskje ikke... For det er og blir en myte, på lik linje med alle slike religiøse myter og selv ikke du tror jo at tor og odin kommer til å straffe alle med ragnarok? Eller? Så hvorfor tror du på noen myter mens du ikke tror på andre likelydende myter her?

Jesus og apostlene gjorde nok mer for Europa og resten av verden enn du kan forestille deg. Romeriket og rikene i Europa der man bare kriget med hverandre om områder og makt, og forfallenheten i makteliten med den sodomien som fantes da, gjorde Jesus og de som trodde på Han en helomvending for forfallenheten. Men etter romerrikets fall og videre, så fortsatte ondskapen som overlevde, til den ondskapen man ser idag, men innsyret av godheten Jesus kom med.

Eller hva tror du om Europas historie hvis Jesus ikke levde videre i folk som trodde på Han?

Jeg tror vi nå er tilbake til romerrikets forfallenhet i form av at ondskapen er tilbake som på den tid, men i mange flere millioner av mennesker nå, og tilløper til å bli enda verre, men det skal være slutten for hedningene å bli frelst, og jødene som kan skriftene ut inn vil se Jesus i skriftene, sløret blir tatt vekk og som profetien sier, de skal rope, Hossianna i det høyeste:)

Dette tror jeg er rett rundt hjørnet. Djevelen har jobbet febrilsk med å gjør mennesker onde, og å falle i den fellen er et valg du tar.

Det er synd dere ikke tror på Jesus som vil ta på seg skylden du som menneske har, så den gang du dør og symbolsk åpner øynene dine foran en heis, heisen har to knapper, opp eller ned. Hvilken knapp ville du trykket på?

Lenke til kommentar

Det er synd dere ikke tror på Jesus som vil ta på seg skylden du som menneske har,

Klarer fint å ta på meg skylden selv jeg for det jeg gjør og trenger ingen latesom venn til den jobben...

så den gang du dør og symbolsk åpner øynene dine foran en heis, heisen har to knapper, opp eller ned. Hvilken knapp ville du trykket på?

He he. Du glemmer at jeg er ateist og ikke tror på heiser som skal løfte meg til himmels... Men for diskusjonens skyld ville jeg nok ha lett etter den tredje knappen jeg, den det står evig tilintetgjørelse på. Uten tvil! Ville ikke hatt evig liv om selveste jesus kom å serverte meg det på et sølvfat, ikke om det kom med bruks anvisning og bære reim engang. Så du kan ha dette evige livet ditt og påstandene om det i fred for meg. Har ikke noe behov for å lure meg selv gjennom et helt liv ved å tro at jeg betyr noe så ekstraordinært at jeg fortjener evig liv. Ellers takk.

Og merkelig hvordan dere kristne glemmer deres egen kristendoms heller voldelige og lite flaterende fortid må jeg si... Glorifisering av all den meningsløse volden, drapene og uretten som prester og lignende påførte samfunnet er hva du bedriver, men historien er klar den, for ALLE drap og ALL vold som noensinne er utgytt i guds navn er totalt bortkastet da de er gjort over hpåløse påstander som dere enda ikke evner å bevise en fjær av...

Min tid for å ta disse påstandene, det vil si alle religiøse påstander, er over... Kom med bevis og vi snakker, men har du ikke det må du bare godta at jeg avfeier det som tøv også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klarer fint å ta på meg skylden selv jeg for det jeg gjør og trenger ingen latesom venn til den jobben...

Jeg er nok ganske sikker som på at jeg har vært ikke-troende selv at du fint finner mange å gi skylden for det skyldige du har gjort, en annen ting er at du ikke vil gi fra deg det gode du har gjort, hvilket gjør at stoltheten din vil vokse, grunnen til menneskets fall og undergang.

He he. Du glemmer at jeg er ateist og ikke tror på heiser som skal løfte meg til himmels... Men for diskusjonens skyld ville jeg nok ha lett etter den tredje knappen jeg, den det står evig tilintetgjørelse på.

Om den tredje knappen ikke fantes da, hvilket av de to knapper?

Hva kan du si til meg om evig tilintetgjørelse, er det noe jeg bør omfavne å tro på? Overbevis meg.

Det er en latterlig fantasi for en massmorder å tro på, så han kan slippe å leve skyldig i all evighet, slippe å angre det han har gjort. Stoltheten avisser anger, så stolthet vil ikke tro på Jesus som tilgir om du angrer.

Tenk om Gud har med anger å gjøre, og Gud lar alle mennesker som ikke angret ved tilgivelsesløsningen han hadde, dø og våknet til et evig liv uten mulighet for å angre, fordi Gud ikke er der, bare alle sjeler som ikke ville angre, og uten mulighet for angre. Det kan jeg kalle helvete.

Og merkelig hvordan dere kristne glemmer deres egen kristendoms heller voldelige og lite flaterende fortid må jeg si... Glorifisering av all den meningsløse volden, drapene og uretten som prester og lignende påførte samfunnet er hva du bedriver, men historien er klar den, for ALLE drap og ALL vold som noensinne er utgytt i guds navn er totalt bortkastet da de er gjort over hpåløse påstander som dere enda ikke evner å bevise en fjær av...

Min tid for å ta disse påstandene, det vil si alle religiøse påstander, er over... Kom med bevis og vi snakker, men har du ikke det må du bare godta at jeg avfeier det som tøv også...

Jeg tror du med viten å vilje alltid må si at kristendommen står bak drap og vold i historien, når du vet at sånt står det ingenting om hos Jesus og disiplene. Men fordi mye drap og vold har skjedd, så betyr det bare at de ikke trodde Jesus og disiplene så rent som man kan gjøre nå eller på apostlenes tid.

De blandet det med hva de var vant til. Krig om land og forsvar.

Når det gjelder å forsvare seg, jeg som menneske vet ikke helt ennå hva jeg ville gjort om jeg ble utfordret til slåsskamp og ble slått og slått og slått. Jeg ville kanskje på et eller annet punkt slått tilbake. Men mest brukt sverdet som kan gå ut fra min munn. I begynnelsen av min tro ville jeg vært mye voldeligere enn nå. Så troen har gjort meg mindre voldelig, og det er beviset mitt for at troen ikke har med vold å drap å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg tror du med viten å vilje alltid må si at kristendommen står bak drap og vold i historien, når du vet at sånt står det ingenting om hos Jesus og disiplene. Men fordi mye drap og vold har skjedd, så betyr det bare at de ikke trodde Jesus og disiplene så rent som man kan gjøre nå eller på apostlenes tid.

De blandet det med hva de var vant til. Krig om land og forsvar.

Jasså? Så den flere ti år lange krigen mellom kaotlikker og protestander var bare en krig om land og forsvar?

Du glemmer en ting, det var ikke land de kriget om, men hvem versjon av den kristne gud som hadde den lengste penisen.... Hva med konflikten mellom katolikker og protestanter i Irland? Jada, klart den har andre årsaker også, men i bunn finner du faktisk religion der... Hadde du tatt vekk disse fordummende, idiotiske påstandene hadde de ikke hatt stort å krige om...

Så her tar du feil... At du heller vil bli slått og slått og slått enn å forsvare deg sier ingenting om hvor mye urett og ufred kristendom har stelt i stand i verden. for du kan ikke skylde på enkelt mennesker her da de ikke hadde gjort det kristne har gjort uten den ideologien de tror er riktig til å lede seg.

Og bare så det er sagt, får vi noen gang et flertall av kristne her i landet så ser ihvertfall ikke jeg bort i fra at dere hadde vært i gang igjen med tvang og trusler, vold og annen faanskap, for da hadde dere hatt RETTEN til å være klyser fra gud, som jo bare er glad for hvert eneste menneske dere hadde "frelst"... Det er bare slik dere er... Ligger dere under så er dere så ydmyke som sauer, men så fort dere lukter makt kommer stålet bak ydmykheten frem, da skal jødeliket opp i ræva til folk koste hva det koste vil liksom... enten de vil eller ikke.

Så for å beholde et samfunn for ALLE må vi holde det sekulært, der gude ideer holdes langt unna styre og stell og ikke minst, lover og straffer.

Lenke til kommentar

Er bare trøtt av at kristne HELE tiden innbiller seg at troen deres har vært like tannløs og ydmyk som den fremstilles i dag... De er de snille, alle andre er ridd av djevelen selv og kan derfor ikke være så snille, for de har ikke bibelens moral og lignende innbilt visvas... Fortiden til kristendom er ALT annet enn hyggelig, da den troen i alt for mange år har blitt tredd opp i ræva på folk enten de ville eller ikke. I dag vet vi at vi skal la nyoppdagede samfunn være i fred, de har tross alt klart seg frem til nå de også UTEN å vite en ting om jødeliket på en staur, for gud hjelpe meg hvor mange samfunn kristne har drept, voldtatt, plyndret og kommandert sin syke virkelighets oppfattning på.... Men slikt er ikke så nøye for kristne i dag, for de er så innbilt snille... og de presser ikke jøde helten sin på folk annet enn de som er så uheldige å bli født av kristne og ignorante foreldre...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ser bare at du gjør deg selv veldig sint, og tror at du har en god grunn for det - men ser ikke at det "maxRPM" har skrevet skulle være årsaken.

:)

Lenke til kommentar
Jeg ser bare at du gjør deg selv veldig sint, og tror at du har en god grunn for det - men ser ikke at det "maxRPM" har skrevet skulle være årsaken. :)

Neida, lenge siden jeg ble sint over dette, glidd mer over i oppgitthet av hva enkelte mennesker kan få seg til å tro og på det grunnlaget si og gjøre..... Noen ganger må man bare "ta i litt" for å komme igjennom panseret noen omgir seg med og jeg skjønner ikke helt hvordan de klarer å glorifisere kristnes oppførsel de siste 1500 årene ved å skylde på enkelt menneskers maktmisbruk, da de aldri hadde gjort halvparten av overgrepene uten bibelens "ordrer" om å gjøre slikt. Jada, mennesker hadde helt sikkert funnet andre ting å krige over eller plage andre med, men det fritar ikke kristendommen for mye av deres fordummende tro på en imaginær gud og hans ravende sinnsvake "bud" og ordrer som de har tredd over hodene på folk enten de likte det eller ikke. Men hvem rett har de truet jødeliket sitt på folk liksom? Hvor er fornuften i det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg ser bare at du gjør deg selv veldig sint, og tror at du har en god grunn for det - men ser ikke at det "maxRPM" har skrevet skulle være årsaken. :)

Neida, lenge siden jeg ble sint over dette, glidd mer over i oppgitthet av hva enkelte mennesker kan få seg til å tro og på det grunnlaget si og gjøre..... Noen ganger må man bare "ta i litt" for å komme igjennom panseret noen omgir seg med og jeg skjønner ikke helt hvordan de klarer å glorifisere kristnes oppførsel de siste 1500 årene ved å skylde på enkelt menneskers maktmisbruk, da de aldri hadde gjort halvparten av overgrepene uten bibelens "ordrer" om å gjøre slikt. Jada, mennesker hadde helt sikkert funnet andre ting å krige over eller plage andre med, men det fritar ikke kristendommen for mye av deres fordummende tro på en imaginær gud og hans ravende sinnsvake "bud" og ordrer som de har tredd over hodene på folk enten de likte det eller ikke. Men hvem rett har de truet jødeliket sitt på folk liksom? Hvor er fornuften i det?

Jeg ville nok forstått reaksjonen bedre hvis du hadde blitt direkte angrepet av noen - men her så jeg bare veloppdragne folk og informative poster. Når jeg derimot leste ditt innlegg, så startet det helt greit, for så å gradvis eskalere i en aggresiv tone - for til slutt å toppes med ord som "jødelik" ... For meg så det ut som du ble mer og mer sint for hver bokstav du hamret ned. Og de derre ufine utrykkene, forstår jeg på ingen måte, og gav meg bare en litt lei følelse i maven.

Så hvem er det du vil ramme - når det bare var greie folk der?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...