Hypsilofodonten Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja, ring til mora hans og les ho teksten! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja men når jeg har kjøpt splitter nye batteri hvordan kan de være tom da forklar mæ det du? eller så får æ bare send den tebake å få tebake pængan for den Du kan jo bare la fyren få sende dritten... seff. nekter du å betale porto (og krever at han skal sende den som service pakke eller noe)... då tror eg ha tenker seg godt om, hvis det er verdt å sende den tilbake tar du en tur på posten og får erstatning (de pleier å være godvillig), hvis ikke er det ikke ditt problem Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Dette lukter av "Hold" funksjonen lang vei! Be gjøken sjekke om "Hold" står på! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Dette lukter av "Hold" funksjonen lang vei! Be gjøken sjekke om "Hold" står på! helt enig der Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Når jeg skru på slår den seg bare av? æ vet ka som e brobleme æ? Det pleier å skje når det ikke mer strøm igjen på batteriene :wink: Min å gjør det når det er lite batteri igjen. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Jeg ba han ta med seg pakken til posten, og fylle ut en skademelding. Har ingen bekreftelse på at han har gjort det, og det begynner å nærme seg 3 uker siden jeg har hørt fra han nå. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Taperen fant sikkert ut at han hadde gjort en elementær feil, men turte ikke å si det til deg fordi han hadde kjeftet så fælt... Holder en knapp på hold funksjonen jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå