treskopus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Skal selge en seng hos Finn, men har mensflekker på madrassen, Hvordan kan dette fremstilles bekvemt i annonsen? Endret 24. august 2012 av treskopus Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Madrassen har noen bruksmerker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) :!: :!: Du vil gjøre det ubekvemt?! Makan.. Kan jo hende du får solgt den, til en fetisjist av samme typen som kjøper brukte truser på qxl. Endret 24. august 2012 av toth Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg ville ikke kjøpt en brukt seng med mensflekker i madrassen. Mulig å selge sengerammen, men bare kaste madrassen? 2 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Det er en overdrass, men den er liksom verdt litt siden den er Svane, derfor håpet jeg å få solgt den med også. Mulig selve rammemadrassen er flekkfri, men det skal jeg ikke tørre å si sikkert. Ikke at jeg har blødd helt gjennom, men mener å huske jeg måtte låne ut overdrassen en gang jeg hadde mensen, slik at den underste fikk gjennomgå litt. Uansett, har ikke de fleste brukte senger hos Finn små spor etter slike fenomen? Hvilke midler kan erase slikt? :!: :!: Du vil gjøre det ubekvemt?! Oi! Det skulle selvsagt stå bekvemt. Endret 24. august 2012 av treskopus Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) De fleste apotek har et produkt som heter mensfjerner, husker ikke hvilket merke det er som selger det men det vet nok de på apoteket. Går ikke helt vekk, men fungerer ganske bra. Endret 25. august 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
hun Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ta av trekket på overmadrassen og hiv den til vask? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvafan er dette. Hva faen er dette? Isåfall: Overmadrass med blodflekker til salgs. TS vil nok sette pris på om du gir tips til en diskret fremstilling i annonsen, har forslag til effektiv flekkfjerner, eller eventuelt kjøper den usett Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 My face when I saw this thread 1 Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) - Endret 28. august 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Desu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vask den i klorin eller spray på den litt hvit lakk, tviler på at noen vil sove i tørka mens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå