Niklasp Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bytter ut den 25 år gamle forgjengeren. Her er Microsofts nye logo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Lenke til kommentar
Populært innlegg GeirGrusom Skrevet 24. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2012 I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Umoralsk forretnigsetikk? 11 Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Tenkte akkurat det samme da jeg så videoen. Kanskje vi får vite mer om dette i begynnelsen av september, jf. Windows Phone 8 lanseringen. :-) Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Den gule ser ut til å passe greit med den nye Bing logoen som er vist her: Eller så er det bare mitt forferdelige fargesyn Endret 24. august 2012 av Olestokk Lenke til kommentar
G Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Nå nærmer logoene seg mellom Norsk Tipping og Microsoft. Hvem av disse saksøker hvem i Norge? Vi må vel ikke glemme Google Chrome, og sikkert et lass andre som spiller på primærfargene. Noen av dem som har tatt patent, Reg.Trademark og Copyright på primærfargene? Endret 24. august 2012 av G 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvem av disse saksøker hvem i Norge? 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 hva med pc spill men det er nok for nære x-box MS har jo også antivirus program de satser jo lit på nettbrett og mobil operativsystemer. kanskje det gule representerer fremtiden ? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 code blocks http://www.codeblocks.org/ Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Resten av firmaet vell. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Logoen ser bare gammeldags og simpel ut. 1 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 I introvideoen "lærer" vi at blå = Windows, rød = Office og grønn = X-box. Hva er da den gule firkanten av logoen? Den gule firkanten står sikkert for _det_ 3.parts-programmet du kan installere på Windows. I sin storhet vil de sikkert la brukerne installere et slikt. .. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kan det i det hele tatt regnes som "design"? 4 firkanter og noe plain tekst? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Må si den nylig avdøde logoen har holdt seg godt. Jeg synes den fortsatt tar seg godt ut. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Steve Jobs er egentlig ikke død, han har tatt over Microsoft!! ser dere ikke hvordan Microsoft ser mer og mer ut som Apple\dritt, "ren stil", hvitt, enkelt og fordummende!!! Det hele er en konspirasjon, det er så tydelig, ser dere det ikke!? Lenke til kommentar
håvar123 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg gleder meg masse til Microsoft kommer skikkelig i gang med profilendringene sine - det trengs! Det eneste er at retningen de kjører er blitt enkel og funksjonell, det er bra, men kanskje litt for simpelt. Man ser at de fleste merker og logoer beveger seg i en mer levende "3D-retning". Det kan være fordi vi får skjermer som er skarpere og høyere oppløst, og det ser bra ut! Microsoft burde VIRKELIG hive seg på! Så, spør du meg, burde disse flisene i logoen vært enda sprekere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå