Gå til innhold

[Løst] [Nokia N8(Belle)] Hvordan synkronisere office dokumenter?

MonaH

Anbefalte innlegg

Oppdaterte min N8 med Microsoft Office Mobile i dag. Skjønte jeg måtte ha liveID, noe jeg har. Det første jeg testa var den exchange-mail-greia så min egen private mail forsvant (ble overskrevet??) :hrm:

Nå surrer og tester jeg litt i "Office mobile". Laget 3 dokumenter, lagret osv, men de er ikke der? Hvor tar de vegen??

Og denne Share Point? (Aner ikke helt hva det er, enda)

Innstillingene der..

Hva legger jeg inn under

SharePoint-webområde?????

UAG-serveradress for SharePoint???

Domene????

:hmm:

----------tillegg------------

Fant igjen dokumentene under E, Data.. men hvorfor kommer de ikke opp i denne Microsoft Office da?

Endret av MonaH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og denne Share Point? (Aner ikke helt hva det er, enda)

Innstillingene der..

Hva legger jeg inn under

SharePoint-webområde?????

UAG-serveradress for SharePoint???

Domene????

Microsoft sharepoint er en webpubliseringsløsning fra Microsoft som vanligvis brukes til intranett og dokumentstyring internt i bedrifter. Med andre ord, om du ikke jobber et sted som bruker sharepoint som intranett, så har du ikke noe behov for å gjøre noe med disse innstillingene. (Og btw... sharepoint er et ubrukelig søplete ræl av en applikasjonsløsning som burde brennes ;) )

Resten kan jeg uheldigvis ikke hjelpe deg med, da jeg ikke kjenner til Windows Mobile

Lenke til kommentar

Takker..

Tipper jeg ikke har bruk for denne share-greia (måtte bare teste)

Men det hadde jo vært kjekt når jeg bruker denne "Office mobile", og lager et word/dokument, at de er å finne igjen i programmet da,og ikke bare blir en fil på telefonen som jeg må lete etter på andre måter.

Har Nokia N8(Belle) om noen lurer

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

En versjon av SharePoint Workspace er integrert i Office 2010, muligens versjonen før også.

Er mulig det er noe slikt den vil ha, har ikke gått gjennom veiviseren, så jeg er ikke sikker på akkurat hvordan den fungerer, men er verdt å sjekke ut.

(Og btw... sharepoint er et ubrukelig søplete ræl av en applikasjonsløsning som burde brennes ;) )

Resten kan jeg uheldigvis ikke hjelpe deg med, da jeg ikke kjenner til Windows Mobile

Nåja, en riktig satt opp SharePoint-løsning er veldig bra, SharePoint i seg selv er bra, men de fleste som drifter og setter det opp har ikke peiling på hva dem driver med.

Lenke til kommentar

Jeg har fått "One note" som lå i i denne Microsoft-oppdateringen til å synkronisere med min "SkyDrive" som henger sammen med messenger(?) og live.com. (som nå er *@outlook.com)

Men denne andre "Office-mobile" og word osv som er innunder denne, den skjønner jeg meg ikke på.

Lagrer dokumenter, men de forsvinner fra programmet.

Fant de igjen under E: Data. Er da ikke sånn det skal fungere?

Hvordan få de opp i programmet?

----------tillegg----------

Oppdaget (det gikk opp et lys for meg) at SkyDrive er jo på en måte det samme som Dropbox..

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...