Woltox Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hallo. Info; Jeg har koblet opp min stasjonære(der alt ligger(Win7 Ultimate64) som er direkte koblet til ruteren, og min laptop(Win7 HomePremium64) som et trådløs. Problemer; Jeg får ikke streamet Mkv. filer via vlc Får heller ikke spilt av standard filer(kompatible med windows mediaplayer) via vlc Men musikkfiler fungerer helt fint i vlc.. Noen tips til ossen løse den/evt andre løsninger å streame ting over nettverk uten å betale noe. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Streaming over trådløs har gitt meg problemer flere ganger. Har du prøvd å streame til andre medier? PS3 / X360? Evt prøvd med kabel? Får du noen feilmeldinger i forhold til streaming at filmene? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Streaming over trådløs har gitt meg problemer flere ganger. Har du prøvd å streame til andre medier? PS3 / X360? Evt prøvd med kabel? Får du noen feilmeldinger i forhold til streaming at filmene? 1. Nei, pga vil kunne flytte meg hvorsom helst i huset og fortsatt ha mulighet til å se på film.(xbox, kabel forslag) 2. Får opp denne File reading failed: VLC could not open the file "\\NAVNPC\Movies\Randoms\NavnPåFilm.mkv". (%m) Inndataene kan ikke åpnes: VLC kan ikke åpne MRL-en «file://NAVNPC/Movies/Randoms/Navn%20På%3B%20Vs%20Film.mkv». Les loggen for mer informasjon. (Finner ikke logen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå