Slettamann Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kattfjord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Et skarpt og flott bilde av fint landskap! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Lukkertid på 200-250 her og du hadde sluppet den utbrente himmelen vil jeg tro,for lettere å lyse opp skyggene io ettertid..ellers ett flott bildet;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Henger meg på Jan Erik her, ellers er du blitt god på landskap..faktisk ganske god Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Lukkertid på 200-250 her og du hadde sluppet den utbrente himmelen vil jeg tro,for lettere å lyse opp skyggene io ettertid..ellers ett flott bildet;) Vanskelig lys her. Eksponeringen er dratt ned (RAW) og skyggelyset er hevet. Men det er grenser for hvor mye man kan kjøre denne prosessen uten at kontrastforholdene i bildet blir "merkelige". Og kortere lukkertid hadde jo ført til mørkere skygger og dermed behov for ytterligere heving av skyggelyset for at helhetsinntrykket ikke skulle bli for mørkt. Krevende balansegang... Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Takk for respons også fra dere to andre Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hm..gradert gråfilter er tingen her vil jeg tro. Har benyttet dette selv med bra resultat noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg