Balthier Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei, det kommer ingen bilder opp på facebook siden min. Hvis jeg logger på med annen konto fungerer alt som det skal. Noen som har vært borti noe lignende før??? Kan meddele at jeg har prøvd forskjellige personvernsinnstillinger/default. Er ikke så vant med facebook. Håper noen kan hjelpe meg. ~Balthy Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvis du bruker Firefox, så hjelper det å slette cached. Når Firefox "dør" for meg, laster bare halvparten av bildene f.eks, så hjelper det meg. Bruker du en annen nettleser, så hadde jeg gjort det samme. Slette cache/mellomlager. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Takk. Bruker FF og har prøvd med Chrome også. Samma problemet med begge. Kan nevne ting jeg har forsøkt: Slettet cache, active sesjoner osv med både ccleaner og FF Reinstallert flash og java Prøvd å logge meg inn fra annen pc - og det funker. Inrømmer at jeg begynner å mistenke virus/malware av noe slag. Har avast installert og kjørende med skjold og full pupp. Forslag? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Slå av avast og test - da vet du om det er det eller ei Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Gjort. Funker fortsatt ikke. Forslag? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Prøv i sikkerhetsmodus med nett. Med det samme du er i safemode, ta en onlinescan Edit: så nå at det fungerte med annen konto, så jeg tror nok det heller er innstillingene i FB du ikke har helt riktig Endret 24. august 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Noen som er kjent med instillingene på FB og som har noen aning om hva dette kan skyldes??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå