Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Mista en skrue i sluket i vasken


Anbefalte innlegg

Var så uheldig å miste en skrue i sluket i vasken. Er viktig at jeg får tilbake den skruer, så da må jeg vel skru opp noen rør under vasken?

 

Legger ved bilder av rørene under vasken.

 

Hva skal jeg gjøre for å få tilbake vasken, og hva slags utstyr trenger jeg?

post-152172-0-46892700-1345758297_thumb.jpg

Endret av Mys1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på det, men det var ingen skrue der :( Kan den ha satt seg fast lenger oppe?

 

Du må bare demontere det som er inne i vannlåsen og lete grundig. Den er nødt til å være der, lite sannsynlig at den har gått videre i avløpet.

Er helt blank, kan du utdype litt ? Vannlåsen sier meg ingenting.

Lenke til kommentar

Det er den hvite beholderen under vasken. Du må løsne den fra røret som går inn i veggen og fra vasken. Inne i denne beholderen er det litt "innmat" som du plukker ut og renser for guffe (hår, sliim, osv). Tenker også du finner skruen din i denne guffa.

Dette er ingen sak, gjør dette selv jevnlig til tross for ti tommeltotter.

Lenke til kommentar

Det er størst sannsynlighet for at skruen ligger i den hvite boksen under vasken din. Det er vanskelig å forklare hvordan du får opp den hvite beholderen, men du finner det ut ;) Hvis skruen har satt seg fast i vannlåsen\den hvite beholderen så kan du sage opp vannlåsen og kjøpe en ny hvis skruen er meget viktig... Skruen kan ha satt seg fast i silen oppi røret som går fra vask til vannlås, men da hadde du sett det hvis du kikker opp i røret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...