Mys1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Var så uheldig å miste en skrue i sluket i vasken. Er viktig at jeg får tilbake den skruer, så da må jeg vel skru opp noen rør under vasken? Legger ved bilder av rørene under vasken. Hva skal jeg gjøre for å få tilbake vasken, og hva slags utstyr trenger jeg? Endret 23. august 2012 av Mys1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ta tak på den tykke, hvite saken helt nederst og skru av med hendene. Den er lang for å bli skrudd av, sikkert masse hår og dritt nedi der som du burde fjerne også, skruen burde ligge der. Vær obs på at det kan komme vann ut derifra da... 2 Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Prøvde meg på det, men det var ingen skrue der Kan den ha satt seg fast lenger oppe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er bare å finne lommelykten å prøve å lyse etter den, evt. prøve få den opp med magnet. Men, det er nok en mulighet for at den er borte for alltid... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Prøvde meg på det, men det var ingen skrue der Kan den ha satt seg fast lenger oppe? Du må bare demontere det som er inne i vannlåsen og lete grundig. Den er nødt til å være der, lite sannsynlig at den har gått videre i avløpet. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Prøvde meg på det, men det var ingen skrue der Kan den ha satt seg fast lenger oppe? Du må bare demontere det som er inne i vannlåsen og lete grundig. Den er nødt til å være der, lite sannsynlig at den har gått videre i avløpet. Er helt blank, kan du utdype litt ? Vannlåsen sier meg ingenting. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er den hvite beholderen under vasken. Du må løsne den fra røret som går inn i veggen og fra vasken. Inne i denne beholderen er det litt "innmat" som du plukker ut og renser for guffe (hår, sliim, osv). Tenker også du finner skruen din i denne guffa. Dette er ingen sak, gjør dette selv jevnlig til tross for ti tommeltotter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er størst sannsynlighet for at skruen ligger i den hvite boksen under vasken din. Det er vanskelig å forklare hvordan du får opp den hvite beholderen, men du finner det ut Hvis skruen har satt seg fast i vannlåsen\den hvite beholderen så kan du sage opp vannlåsen og kjøpe en ny hvis skruen er meget viktig... Skruen kan ha satt seg fast i silen oppi røret som går fra vask til vannlås, men da hadde du sett det hvis du kikker opp i røret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå