Sitoy Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe et kabinett fra f. eks. komplett for å så bruke det i ca. en uke og da retunere det igjen å få igjen pengene? Grunnen til at jeg spør er at kabinettet jeg allerede hadde kjøpt var ødelagt før jeg fikk det, så jeg må sende det tilbake. Men det vil nok ta ca. en uke å få det tilbake eller tilsendt et nytt et siden de må skjekke skaden og greier + at det er snart helg så den blir ikke sendt før neste uke Har nettopp kjøpt min første stasjonær og er veldig ivrig til å bruke den Endret 23. august 2012 av Sitoy Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Du må jo strengt tatt ikke bruke kabinett. Legg hovedkortet på et bord og plugg in det du trenger. Det finnes noe som kalles test bench, men det tipper jeg du ikke har, så det går sikkert greit på bordet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ja, men det vil jo koste deg porto. Er 14 dagers angrefrist, og den skal være i tilnærmet samme stand som da du fikk den. Husk at det tar litt tid få kabinettet også da, spørs litt etter hvor du bor, men men det blir kanskje ikke sendt før mandag, så du burde vurdere om det er verdt å "svindle" komplett, betale porto og jobben med å montere, demontere og montere på nytt igjen er verdt de få dagene... Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Hmm, det tenkte jeg ikke på. Takk Tror jeg bare kjører uten kabinett til jeg får mitt tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå