AKIRAx77 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Monitor: Fujitsu P27T-6 IPS Koblet til med Display Port kabel Skjermkort: Geforce GTX 580 OS: Windows 7 64bit. Har spilt BF3 uten problem siden jeg kjøpte maskinen ny da BF3 kom. Da hadde jeg en DELL 21 tommer koblet til via DVI. I forrige uke kjøpte jeg min nye skjerm. Og nå får jeg rar oppførsel. Når jeg er ferdig med en runde i BF3, og skal starte en ny. Akkurat i det den begynner å loade så går skjermen i sort. Alt+Tab virker tilsynlatende ikke. Dog kan det være at jeg ikke ser det bare. Mao, skjermen er helt sort/død. Og nå i dag så fikk jeg sort skjerm når jeg avsluttet BF3. Skrudde jeg skjermen av og på så kom bilde tilbake. Og det rare er at oppløsningen i windows er senkte til 1920x1080. Monitoren støtter og kjører vanligvis 2560x1440. Kan det være noe med skjermkort driverne og bruk av display port kabel? Har noen hørt om noe lignende? AKIRA Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hadde en lignende oppførsel en gang. Da skyldes det at spillet ville på nett ved hver start, og så blokkerte brannmuren det. Måtte inn og godkjenne spillet, så funket det. Aner ikke om det er noe slikt som skjer hos deg. http://download.lenovo.com/lenovo/content/win7/win7_tips_notebook_install_no.html Det er ulike problemer knyttet til andre maskiner der, som bl.a omhandler strømstyring/dvale osv så mulig noe der kan hjelpe. Uansett så følger det vel med en dvi kabel du kan teste ut isteden for dp? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Det er ett problem mellom skjermkortet og DisplayPort drivere tror jeg. Har nå byttet til DVI og alt er ok. Men det er anoying! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå