tho_kva2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei, Er det mulig å ha et program/app flere ganger? Er en app jeg gjerne skulle likt å ha et par versjoner av? Er dette mulig på en måte eller annet? Virtuelt eller noe? Om mer info trengs, så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg forstår ikke... Du vil ha flere versjoner av samme app? Som i et spill du ønsker en savegame for mor og en savegame for far? Android/iOS/Windows Phone? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Ja, på en måte. Det er en treningsapp som bruker motion capture. Eksempel på pushups appen så kan den kun tracke en form for pushups, og jeg vil ta flere forskjellige. Android. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det lar seg nok ikke gjøre på en enkel måte. Vet ikke hvor lett det er å endre manifest.xml i hver apk men jeg mistenker at det er det som må til. Sannsynligvis så vil det ikke fungere i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Den er grei, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå