OMyre Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Etter å lenge ha lett etter en ny PC, har tidligere hatt Dell og HP, gikk jeg på nett for å lete. Fant da HP 6465b, til en meget god pris. Under 5 lapper for en Probook med: Skjerm, 1600x900, en skjerm som jeg likte meget bra. Synes denne er bra å jobbe med, og passer meget bra på en 14". Den er også lyssterk nok. Prosessor, Dette er en AND,, og denne virker sprek nok, A6-3430 SSD, maskinen blir levert med en SSD, som gjør at maskinen føles meget rask. Denne er på 128gb, men denne kan byttes, en kan utvide med ett stor minne kort, eller bytte ut DVD med en ekstra disk. 3G, maskinen har også plass for simkort, men mangler selve HSPDA+ kortet, dette kan en kjøpe billig på ebay. Maskinen virket også meget solid skrudd samen, og størrelsen på maskinen er også meget hendig. Men, maskinen gikk desverre i retur samme dag. Dette pga. en meget slitsom vifte. Typisk, her hadde jeg håpet på å kunne finne en billig og meget bra pc, men orker ikke å høre på "støvsuger" vifta. Har selvfølgelig lest om dette på flere forum og tester, men valgte å teste ut denne maskinen uansett. Prøvde flere tin for å redusere viftestøy. Testet ut Hwinfo64, men ikke mulig å bruke med denne maskinen. Prøvde Speed fan, nei ikke denne heller Gikk i bios og sjekket muligheten der, men bare ett valg for vifte altid på viss på strømnett. Ingen forskjell. Nei, nå blir det å lete videre etter en brukbrar kontor laptop. Noen gode tips?, og da en stille pc, med mulighet for å kunne styre vifta. Selv min gamle dell 640m fra 2008 var mye stillere enn denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå