Gå til innhold

Aksje tips!

the-king

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finance-Credit... har hørt de er finfine... men hyysj, ikke si det til noen! Dessuten har vi jo yeees.com-aksjer.. de er jo helt klart alltid på vei opp.. noe å sattse på! :woot:

Må bare si at det der var skikkelig sakelig.. :roll:

On-topic:

Lakseoppdrett er faktisk en bransje det er verdt å satse på (tro det eller ei). Men her må du passe på hver dag, går veldig mye opp og ned. Men ha litt tolmodig så ser du at det gir gevinster.

Fjord Seafood og Coast Seafood er to bedrifter som er billige, men beveger seg oppover..

Lykke til! Og ikke drep meg hvis du taper penger ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...
Tomra har begynt å levere til Tyskland. Hvis (når) det slår gjennom kommer aksjene til å stige til minst 250-300 kr. Det er jeg overbevist om. For øyeblikket ligger de på 48,10.

:yes:

1168615[/snapback]

Det er IKKE meninga å bumpe, men denne er litt morsom. Jarmo er nettopp blitt brukermoderator (om jeg ikke følger helt med?)

3.9.03 er sitater fra, og han er overbevist om at Tomra kommer til å stå i 250-300 kr i Tomra. Når han skriver det er de i 48.10. Vel, nå er det i 43.20.

Jeg vet ikke om de har plassert noen automater i Tyskland, men estimatene ble redusert for en stund siden (forrige uke?).

Ville bare fram til at spådommer om nesten 3 år fram i tid er vanskelig å spå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...