perpåhøvik Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei. Kjører CCleaner en gang i uken, eller etter mye bruk av "datadyret". Noe merkelig jeg har registrert i det siste er at ved start av "Rens" så viser, etter analyse, massevis av GB som skal slettes, men etter sletting viser resultatet at bare noen få av alle GB-ene er slettet. Håper vedleggene kom med?Noen der ute som har en forklaring? perpåhøvik. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Dette er helt vanlig, er slik hos meg også. Vet dog ikke hvorfor. Endret 23. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
perpåhøvik Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Hei. Kjører CCleaner en gang i uken, eller etter mye bruk av "datadyret". Noe merkelig jeg har registrert i det siste er at ved start av "Rens" så viser, etter analyse, massevis av GB som skal slettes, men etter sletting viser resultatet at bare noen få av alle GB-ene er slettet. Håper vedleggene kom med?Noen der ute som har en forklaring? perpåhøvik. Edit: Mener selvfølgelig MB, ikke GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå