John-B Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 De store norske nettstedene har jo gått fullstendig bananas med videoreklame. 30 sekunder reklame for å se et 30 sekunder videoklipp er jo helt uhørt, spesielt når det ikke en gang er egenprodusert video... Er det noen som vet hvilke URL-er som må blokkeres for å fjerne reklamene? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Du kan vel som regel trykke på "X" oppe i hjørnet for å få de bort? Men ja, jeg er også interessert i å vite dette. Endret 23. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
John-B Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Ble utålmodig, så begynte å analysere rå pakkedata, og kom frem til at denne URL-en har VG sine videoreklamer: http://no-vg.llnw.videoplaza.tv/* Skal se om jeg finner db.no sin også. Her er en til: http//no-mno.cdn.videoplaza.tv/* Endret 23. august 2012 av John-B Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Og det fungerer å legge den til i AdBlock? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) ja, der man har muligheten til å lukke (X) reklame iallefall Endret 23. august 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Du kan vel som regel trykke på "X" oppe i hjørnet for å få de bort? Men ja, jeg er også interessert i å vite dette. Ikke alltid. Det er enkelte videoer man kan gjøre dette, men til tider er ikke dette mulig. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De store norske nettstedene har jo gått fullstendig bananas med videoreklame. 30 sekunder reklame for å se et 30 sekunder videoklipp er jo helt uhørt, spesielt når det ikke en gang er egenprodusert video... Er det noen som vet hvilke URL-er som må blokkeres for å fjerne reklamene? Det er etter min mening kun 1 ting som duger, det er Ad Muncher What makes Ad Muncher the ultimate ad blocker? Blocks ads in all browsers, including Internet Explorer, Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Flock, Netscape, Maxthon and Avant Browser. Kills unwanted popups in all browsers. Removes advertising in programs like Pando, SopCast, ICQ, Morpheus, Kazaa, PalTalk, iMesh, Bearshare, LimeWire, Yahoo! Music Jukebox, TVAnts and more. Speeds up page loading and saves bandwidth, thanks to the missing ads and pop up windows. Downloads in seconds, only 582 KB for the whole program. Works immediately out of the box, thanks to the most extensive ad blocking list available. Filters quickly and reliably, thanks to twelve years of constant development and feedback from users. Protects your privacy by blocking common third-party tracking systems. Blocks rich media advertising like video ads, interstitial ads and floating ads. Blocks many spyware, adware and dialer installers. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 http://no-vg.llnw.videoplaza.tv/* Arghhhh .... Den virker ikke mer. Har prøvd å lett selv, men dette er jeg dårlig på. Noen som klarer å finne ut hva de har endret det til? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Noen som klarer å fjerne VGTV-reklamen? =) Endret 20. oktober 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Noen som klarer å fjerne VGTV-reklamen? =) Adblock fikser den saken. Trenger ikke å legge til noe filter, er bare å ha AdBlock aktivert så er det no more VGTV reklame. For meg ivertfall..... Endret 20. oktober 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Adblock fikser den saken. Trenger ikke å legge til noe filter, er bare å ha AdBlock aktivert så er det no more VGTV reklame. For meg ivertfall..... Chrome? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg får det ikke til med chrome i alle fall. Installerte adblock, men fremdeles reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå