Gunfreak Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har aldri egentlig lukta på så kalt indie folk, men hørte en av sangene dems i bakgrunnen av en video på youtube, og youtuba dem og fant flere sanger, og det endte med at jeg hørte på en youtube spille liste med 30+ av sangene dems, Og til min store overaskelse digget jeg så godt som alle 30 sanger, det er ektremt skjeldent jeg liker så godt som alle sanger fra et band/artist, er vel bare Queen det har skjedd med tidligere, jeg kan nå høre på en av albumene dems, uten å føle at jeg må skippe en sang. Sangene er utrolige kule og alle er unike har en egen ting som skiller de ut fra de andre, tekstene er ofte litt ensportet, nesten alle sanger er om kjærlighet, de sangene som ikke er om det kan du telle på en hånd, Men like vel er det veldig fornøylig å høre på, jeg har nå ligget oppe til 2 på natta 3 dager i strek mens jeg har hørt på sangene dems. Noe jeg ikke har gjort siden jeg begynte å høre på Moby mange mange år siden. Lenke til kommentar
hun Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ikke nevneverdig mye, kun tilfeldig på radio. Hvilket band kom først av Noah and the whale og Peter and the wolf forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå