Leif Olsson Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Andøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Ser ut til å være en flott plass, skulle gjerne vært der en gang Spennende himmel, der skjer det noe tenker jeg. Og hvordan gjerde kommer inn fra venstre og følger i linje innover, gir en fin dybdevirkning i tillegg til alle `lagene`med landskap. Dette virker innbydende, med fin komposisjon og flotte farger slik jeg ser det. Endret 23. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Et riktig bra bildet fra Andøya - fint vær har du også Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Tusen takk J 2 og Torhild. Ja er flott på Andøya med fjell, hav, myrer og sjøer og idag flott vær med flotte farger Velkommen og ha en fin fredag med hilsen Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det er artig å følge med dere litt lenger nord. Har hørt mye pent om Andøya - og fint å få sett litt derfra også. Flotte bilder fra vakker natur Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Tusen takk J 1 og ja er flott på Andøya med vakker natur...velkommen ;-) Ha en fin fredag. Mvh Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Vakker panoramautsikt, Leif og veldig fint komponert utsnitt ! Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Får litt 'Lars Hertevig'-følelse av fjella og skyene. Flott. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fin nord-norsk stemning i farger og landskap. Flott dette Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Tusen takk Birger, Mgr_Buddha og Slettaman. Ha en fin dag med hilsen Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Veldig vakkert panorama Leif takk for at du viser den storslagne naturen der oppe . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Veldig vakkert panorama Leif takk for at du viser den storslagne naturen der oppe . Tusen takk Terje og bilde er fra tur med skolen på torsdagen i flott vær, nå lit regn igjen Blev mange naturbilde og noen på unger då God helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Et rent og majestetisk landskap avbildet slik det sikkert er uten dikkedarer. Ble bra dette. Her er det sikkert også muligheter for flotte morgen og kveldstemmninger vil jeg tro og vinterstormer.. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Andøya e sååå flott.. Et fint panorama, Olsson. Må vel ta meg en tur utover snart.. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg