Helgus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei! Jeg kjøpte meg nettopp en ny nitrobil. Men jeg har litt problemer med den. Den vil starte greit til tider. Men når den starter, så går det bara en liten stund før den stopper igjen. Det går an å starte den igjen, å hvis jeg gir gass så går det an å kjøre med den. Men den vil ikke svive på tomgang. Hva kan vere årsaken til dette ? Takk for svar! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Finnes det tomgangskrue på dem? Slik at du får justert turtallet? Lenke til kommentar
Helgus Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har ikke sett noe turtallskrue. Det er en skue på slangen som kopmmer på tanken. men den stiller vell bnara hvor mye nitro det skal komme? Den stopper bare helt plutselig det er veldig merkelig, det er nestedn som at noen bare kutter strømmen på den. Men du klarer å starte den igjen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Du har vel finjustering av bakkingen på styringen? Bruker å være finjustering av sving og gass servo på styringen, så du kan prøve å skru opp bakkingen litt. Du har vel husket å kjøre den pent og rikt med fuel i innkjøringstiden? Lenke til kommentar
Helgus Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Du har vel finjustering av bakkingen på styringen? Bruker å være finjustering av sving og gass servo på styringen, så du kan prøve å skru opp bakkingen litt. Du har vel husket å kjøre den pent og rikt med fuel i innkjøringstiden? Ja. Jeg må sjekke om det er noe å justere på der. Jeg har ikke fått kjørt skikkelig med den enda, har ikke fått skikkelig gang på den uten at den stopper. Men jeg skal se om det ikke hjleper å justere litt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Anbefaler att du tar en titt på denne og lignende videoer, slik at du lærer hvordan du skal justere motoren. Er mange som kjører med for mager blanding, og ødelegger motoren med en gang. Lenke til kommentar
Helgus Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Anbefaler att du tar en titt på denne og lignende videoer, slik at du lærer hvordan du skal justere motoren. Er mange som kjører med for mager blanding, og ødelegger motoren med en gang. http://www.youtube.com/watch?v=RXoqDGcp6as Takk! Denne var veldig nyttig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå