olzorg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bestilte meg ny mobil fra pcutstyr 24. august. Dagen etterpå fikk jeg ordrebekreftelsen på at bestillinga var mottatt. Akkurat nå sitter jeg å skriver en mail til dem om at jeg begynner å bli lei av å vente. Det har tross alt godt en uke og 2-3 dager. Er det fler enn bare meg som har opplevd at de sene med å levere? Lenke til kommentar
Krølltangharry Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Bestilte meg ny mobil fra pcutstyr 24. august. Dagen etterpå fikk jeg ordrebekreftelsen på at bestillinga var mottatt. Akkurat nå sitter jeg å skriver en mail til dem om at jeg begynner å bli lei av å vente. Det har tross alt godt en uke og 2-3 dager. Er det fler enn bare meg som har opplevd at de sene med å levere? Det er som om jeg skulle skrivd innlegget selv. Jeg bestilte en mp3 spiller mandag kveld,fikk ordrebekreftelsen dagen etterpå,der sto det at jeg skulle få en mail når dem sendte spilleren fra lageret og et nr så jeg kunne spore pakken. Nå(søndag) har jeg fortsatt ikke fått noen mail fra dem,eller fått tilbakemelding på mailen jeg sendte til dem hvor jeg etterlyste spilleren. Skal ta en telefon til dem i morgen og forhøre meg. En kamerat av meg bestilte den samme spilleren på akkurat samme tidspunkt fra komplett.no,han fikk den i posten to dager etterpå...litt av en forskjell! Det sto at dem hadde fem spillere på lager. Tviler på at jeg handler fra pcutstyr.no mer! komplett.no derimot..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå