J@9 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei! Jeg prøver å sette opp en pc som router! har lagt inn IPCop v1.3.0. Installasjonen gikk greit, men når jeg skal stille inn pcn så får jeg ikke kontakt med den. har prøvd å koble meg til gjennom internett explorer, men finner ikke pcn noen som vet hva det kan være for noe feil??? har også prøvd å intsallere på nytt, men det hjalp ikke, så prøvede jeg å bytte ut nettverks kortene og det hjalp heller ikke, så prøvde jeg å bytte pc og det hjalp heller ikke. har fulg denne guiden når jeg installerte:http://www.mini-itx.com/projects/ipcop/ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ingen som vet hva det kan være??? Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Får du i hele tatt pinget maskinen ipcop kjøres på? (fra de andre maskinene bak den) Sjekk at eth0 og eth1 (sett at det er det du bruker) er i gang og har riktig ip (ifconfig) Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 jeg får ip fra pc'n, men får ikke pinget den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå