zyrex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Nei, Note'n er littegranne større. Selvfølgelig kan du fram med pussepapiret og slikt, men det er bedre å kjøpe tilbehøret som faktisk er laget til Note'n. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Noen som vet om noen i norge som faktisk selger den offisielle book cover saken til galaxy note? AtW Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kjøpte mitt cover fra proshop. Anbefaler forøvrig note 10.1-tråden... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Denne virker veldig fristende. Spesielt med tanke på splitscreen og pennen. Men tenker kanskje at det kan være verdt å vente på andre generasjon og så håpe på at en del av det den fikk trekk for er forbedret. Noen som kan tenke seg når generasjon 2 kommer? Og om det i det hele tatt vil komme? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det kommer sikkert en Note 10.1 2, men hvorfor vente? De aller fleste som faktisk har kjøpt denne, er meget fornøyd. Dessuten får man aldri det siste. Når 10.1 2 har kommet, vil det komme rykter om 10.1 3, og når 10.1 3 har kommet, hører man om 10.1 4, og slik vil det fortsette i det uendelige. Har du råd nå, bør du kjøpe nå er midt råd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Støtter denne 4G? Hvis ikke, hvorfor er ikke dette nevnt som negativt. Det ble jo veldig mye fokus på akkurat dette når det viste seg at iPad ikke gjorde dette. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Den varianten vi har i Norge støtter i alle fall ikke 4G, men det har heller aldri blitt reklamert med at den har det. Med iPad derimot ble det reklamert med at den hadde 4G, selv om den verken støtter 4G i Norge eller særlig mange andre land i Europa. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det finnes ikke et produkt som er best i test og som passer alle. Det er meningsløst og useriøst å rangere produktene på denne måten. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Har bestilt denne som min første nettbrett. Gleder meg som en unge til jeg får den i posten =) Som en julepresang fra meg til meg! Endret 23. desember 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvis du har root-tilgang, vet jeg at man kan modde Multiwindow-funksjonen til å kjøre de aller fleste apper! Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 tror jeg venter på surface jeg(\(\(o.o)0__(")(") wow. jeg har kjøpt den..... 1 Lenke til kommentar
Kabelbjorn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har dette nettbrettet selv. Mitt er kun wi-fi ettersom jeg alltid har med meg min mobiltelefon som også kan brukes som hotspot. Anbefaler dette nettbrettet til alle som ikke krever at nettbrettet skal være minst mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg