henrikrox Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 At det fortsatt kommer tablets på 10" med 1280x800, er bare så dårlig. Ihvertfall når det koster så mye. Dette var skikkelig dårlig. nexus 7" koster halvparten og har samme oppløsning. Samsung lager gode telefoner, men de har enda ikke klart å lage et skikkelig godt tablet som er like godt som asus transformer/nexus 7/ipad 1 Lenke til kommentar
jarleryd Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Man kommer allikevel ikke utenom at det er ingen tablets eller pads på markedet i dag som kan det denne kan, på tross av 1280x800 og et midt på treet kamera. Funksjonalitet teller mye Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hva er dette pixsel maset er det noen som sitter med tryne kliss opp i skjermen under bruk, tull.... Endret 24. august 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Helt klart cosm0. Jeg tenker ikke over noen piksler her jeg sitter. Skjermen er ikke lik Tab 2 10.1 heller, de har gjort noe med den så den oppleves skarpere enn oppløsningen tilsier. Lenke til kommentar
jarleryd Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Helt enig med zyrex og cosm0. Uten tvil løfter Samsung nivået på nettbrett et par hakk med Note 10.1 når det gjelder funksjonalitet. Anmeldelser ala The Verge etc legger for stor vekt på skjerm og kamera. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nei, de legger stor vekt på ytelse. Når konkurransen består av Nexus 7 og iPad er det helt uaktuelt å slippe en tablet som henger i menyene like mye som denne. Da fortjener den faktisk slakt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Som alle andre på xda, skjønner jeg meg heller ikke på hva TheVerge-reviewern merker av ytelseproblemer. Min Note har ikke "skipped a beat" for min del, alt går flytende, multiscreen og generell jobbing og surfing fungerer utmerket. Raskeste dingsen jeg har tatt i, uten noe heng i noen menyer og slikt. Like smooth som min Jellybean Nexus. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Som alle andre på xda, skjønner jeg meg heller ikke på hva TheVerge-reviewern merker av ytelseproblemer. Min Note har ikke "skipped a beat" for min del, alt går flytende, multiscreen og generell jobbing og surfing fungerer utmerket. Raskeste dingsen jeg har tatt i, uten noe heng i noen menyer og slikt. Like smooth som min Jellybean Nexus. ser du videoen til the verge, så ser du problemet. har ikke sett noen andre videoer som beviser det motsatte, så inntil videre så ser det dårlig ut 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Om din enhet oppfører seg likt som den The Verge brukte i sin omtale, så har du et ganske vridd perspektiv om hva "flytende" er. 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Joda, det kan du gjerne si. Men jeg stoler enda mer på meg selv og den enheten jeg har i hånda mi, enn den videoen der. Og der må det være noe feil. 2 Lenke til kommentar
moppy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Mobiletechreview har testet denne, og sammenlignet den med asus tf700. De var veldig positive. Har alltid opplevd dem som nøytrale, dvs. hverken "fandroid" eller "applefanboy". Hadde egentlig bestemt meg for asusen, men etter å ha lest om lagproblemene på internetsurfingen, valgte jeg samsung.. Lenke til kommentar
jarleryd Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er all grunn til å stille spørsmålstegn ved The Verge sin integritet. Useriøst - mildt sagt. Det finnes mang video/tester som ikke plasserer dette produktet i søpplebøtta. Her er noen eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=hg0iN2B2yN4&feature=related 4 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva er dette pixsel maset er det noen som sitter med tryne kliss opp i skjermen under bruk, tull.... Det er ikke dårlig, men når man har sett skjermer som den på iphone 4/4s, galaxy note 5,3, one x, galaxy s3 og the new ipad så blir 1280x800 på en 10 tommer skjerm litt i minste laget. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg trodde at oppløsningen ville bli et problem, men jeg må si jeg ble positivt overrasket. Har overført noen bilder tatt med et helt annet kamera og som har en helt annen oppløsning enn 1280x800, likevel virker de bildene knivskarpe. Lenke til kommentar
texasen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det tastaturet og tilbehøret som er avbildet, er det ute for salg ennå? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Denne virker som har endel ulemper, men er samtidig litt fristende. Noen som vet om man får kjøpt europeisk lader noe sted, og om ordbøkene er de samme på alle utgaver? Vurderer å plukke opp en i USA. AtW Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ble svært gira når jeg hørte om denne første gang og enda mer gira når jeg så en kunne dele skjermen og kjøre to applikasjoner på samme tid. Skuffelsen ble derfor stor da jeg oppdaget at dette kun gjaldt spesifikke applikasjoner fra Samsung. Kan ikke forvente at når apper ikke er laget for å støtte det så blir det annerledes. Jeg er formodentlig glad at ikke Samsung gikk for å tvinge splitscreen for dette er noe app-utviklerene må bestemme, (se for deg at du tvinger Angry Birds til å være i splitscreen-modus). Så det står bare på utviklerene at de det er relevant for copypaster inn funkskjonaliteten i sine apper -frank Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Var innom Lefdal Ålesund i går. I mobil avdelingen hadde de en Note 10.1 (hvit/sølv) som jeg trykket litt på. Det stod ingen pris eller info om den. Den lå der bare ved siden av mobiler og en iPad (også uten særlig info). Jeg prøvde å forhøre meg litt om pris etc. med han som jobbet der men han viste seg å ikke vite stort, så jeg ble sendt videre til data avdelingen. Der spurte jeg om de hadde Note 10.1 med og uten 3G og hva den evt. kostet. Mannen (guttungen?) ante ikke hva jeg snakket om og begynte å fundere på om det var en eldre modell av Tab'en . Jeg ble ikke noe mer kunnskapsrik av å stå der. Jeg gikk tilbake til å trykke litt mer på tab'en.. *kremtNotekremt* som de tydeligvis ikke viste de hadde. Virket bra med splitscreen, på de få programmene som støttet det. Det som overrasket meg litt var at jeg f.eks kunne surfe og se film fordelt 50/50 på skjermen. Jeg kunne også ha filmen som et lite flyttbart vindu. Håper virkelig det kommer støtte for dette til f.eks MXplayer og Allshare. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Denne virker som har endel ulemper, men er samtidig litt fristende. Noen som vet om man får kjøpt europeisk lader noe sted, og om ordbøkene er de samme på alle utgaver? Vurderer å plukke opp en i USA. AtW Tar for gitt at en kan kjøpe ekstra ladere til de i Norge, så det bør ikke være noe problem, ellers koster ikke et reiseadapter mange kronene. Det er jo Android, så ordbøker kan vel lastes ned fra Play ville jeg tro, ellers regner jeg med at det er mulig å flashe den med norsk/nordisk stock rom... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Passer Tab tilbehør også til Note? Tenkte f.eks på: http://www.netshop.n...0000171400.aspx Endret 3. oktober 2012 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg