Laila - Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kraftlinjer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Strømførende linjer ødelegger ofte gode motiv, og blir i regelen fjernet før presentasjon av bilder. Med dette perspektivet (og tittel) blir de vesentlig del av fortellingen. Synes du har fått fram litt estetikk over miljøet her, slik du komponerer. Likevel, - det er nok ikke noen som ville valgt kraftlinjer som nabo. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synes det ble litt stilig med de linjene i bilde - med en passende tittel Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 En fin komp med god tittel. Mvh Leif ;-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Strømførende linjer ødelegger ofte gode motiv, og blir i regelen fjernet før presentasjon av bilder. Med dette perspektivet (og tittel) blir de vesentlig del av fortellingen. Synes du har fått fram litt estetikk over miljøet her, slik du komponerer. Likevel, - det er nok ikke noen som ville valgt kraftlinjer som nabo. Tusen takk Trond Olav. Det var noe pent med kraftlinjene der de lå, og det overrasket meg litt. Er vel enig med deg, jeg hadde iallefall ikke ønsket en slik kraftlinje som nabo. Synes det ble litt stilig med de linjene i bilde - med en passende tittel Tusen takk Thorild! En fin komp med god tittel. Mvh Leif ;-) Tusen takk Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ja, her ser vi hvordan det utarter seg for en fugl. Som landskapsbilde (valgt kategori) så blir disse kraftlinjene for skjemmende, men om du hadde valgt kategori: Miljø så hadde de passet bedre inn. Liker veldig godt de mettede fargene i landskapet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Ja, her ser vi hvordan det utarter seg for en fugl.Som landskapsbilde (valgt kategori) så blir disse kraftlinjene for skjemmende, men om du hadde valgt kategori: Miljø så hadde de passet bedre inn.Liker veldig godt de mettede fargene i landskapet Tusen takk Birger. Visste ikke hva jeg skulle legge det i, diverse er så kjedelig , men miljø passer nok bedre. Fint at du liker fargene, husker Vestlandet som et sted med sterkere farger enn her - og det er vel minnet jeg vil ta vare på Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Flotte farger som nevnt av andre. Ellers får jeg litt assosiasjoner med sovende vulkan; vannet som samler seg nede i krateret og frodig vegetasjon rundt Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Flotte farger som nevnt av andre. Ellers får jeg litt assosiasjoner med sovende vulkan; vannet som samler seg nede i krateret og frodig vegetasjon rundt Tusen takk Slettamann! Har aldri vært ved noen vulkan, så det er interessant det du sier. Den store drømmen er å en gang reise til Island - :-) Endret 24. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Flott linjeføring..og jeg er en motstander av ledninger,men her fikk du overbevist meg;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Flott linjeføring..og jeg er en motstander av ledninger,men her fikk du overbevist meg;) Tusen takk Jan Erik, men ,,hehe,,, mente ikke å omvende noen Bare en merkelig øyeblikksopplevelse hvor kraftlinjene var noe annet enn kraftllinjer Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Dette er rett og slett et scoop ! nydelig Jentungen 1 . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Dette er rett og slett et scoop ! nydelig Jentungen 1 . Tusen takk Terje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg