Okeblol Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 skal bestille meg audigy2 i morra og i den anledning tenkte jeg å slenge med et par høytalere da det var så fryktelig mye å velge i på komplett lurte jeg på om noen har noen gode alternativer ? Det skal helst være en sub og 2 høyttalere, til 1500-2000, slik at det blir litt trykk iallefall forslag ? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Logitech Z-560. Speller rumpa av deg hvis du vil. Ikke veldig rafinerte, men Gud bedre så mye lyd... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Logitech Z-560. Speller rumpa av deg hvis du vil. Ikke veldig rafinerte, men Gud bedre så mye lyd... Har storebroren, z680, men disse er meget like. 560 er absolutt å annbefale, iallfall da du har et meget godt lydkort. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Logitech Z-560. Speller rumpa av deg hvis du vil. Ikke veldig rafinerte, men Gud bedre så mye lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå