Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er ikke vanskelig å forstå, men poenget ditt om at "Spotify er ubrukelig dersom man hører på annen musikk enn det som finnes på VG-lista top 20." er beviselig bullshit. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Som jeg skreiv i editen min nå nettopp: VG-lista-kommentaren er selvsagt et sleivspark som er satt veldig på spissen, burde kanskje føyd på et smiletegn for å indikere det? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg skjønner det, men du skjønner vel at sleivsparket ikke helt traff, med tanke på at Spotify har millioner av sanger, og millioner av kunder som faktisk _er_ fornøyd? Og de artistene som velger å ikke bruke Spotify kommer ikke til å begynne å bruke spotify så lenge Spotify får skylda for at artistene velger å la være å bruke Spotify. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det hjelper meg svært lite om millioner av andre kunder er fornøyde. Det gjør ikke meg mer fornøyd. Hva som må til for at de artistene jeg vil høre kommer på Spotify, er faktisk rivende likegyldig for hva min opplevelse av Spotify er. Jeg handler ikke varer fra kommersielle aktører utav godhet i hjertet mitt. Dersom Spotify vil at jeg skal abonnere, må de tilby noe jeg ikke får i dag - og kan iallefall ikke gi meg et dårligere produkt. Det er ikke min feil at de ikke kan levere, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det skal forøvrig ganske mye til før jeg kommer til å betale på nytt for sanger og album jeg allerede eier og har i iTunes-biblioteket mitt (eller CD/vinyl-hylla). Endret 11. oktober 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det trenger du ikke gjøre, Spotify integrerer iTunes og spiller de før de henter ned spotify-utgaven. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sigh. Er det virkelig så vanskelig å forstå at Spotify ikke passer like bra for andre - for eksempel meg, som det gjør for deg? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nei, men argumentene dine holder ikke vann. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Såklart gjør de det. Det er ingen gode grunner for meg å kjøpe Spotify. Jeg hører veldig mye på artister som ikke finnes i Spotify. Mye av det jeg liker eier jeg fra før av - og om jeg vil ha flere album av de artistene som ikke finnes i Spotify, må jeg uansett kjøpe de. Så da gjenstår det de albumene som finnes i Spotify, men som jeg ikke allerede eier. Jeg hører ikke på nok ny musikk (som finnes i Spotify) per måned til at det er billigere å betale 99kr for det enn å bare kjøpe albumene. Dermed er Spotify ubrukelig for meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) DET er greit. Men halvparten av argumentene dine sier at "spotify suger for alle", som f.eks. topp20 bullshiten. Du må lære å skille mellom subjektive og objektive argumenter. Endret 11. oktober 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Heng deg nå ikke opp i det. VG-lista top 20 er et språklig bilde for mainstream-musikk, som Spotify er veldig flinke på. Litt særere musikk er det derimot veldig mye dårligere på - utifra mine preferanser. Om Spotify-bibliotekt er bra nok vil jo bestandig være subjektivt - siden vi alle har forskjellige musikkpreferanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå