fredde Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har denne kjøleren til mitt gf4 kort: AC23325: AC vannblokk, GPU (GeForce4), "twinplex" Er det noen sjanse for at denne passer til et ATI Radeon 9500 ? (hadde jo vært fint det da :-)) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Sitter i samme klemma selv. Skal kjøpe et 9600 Pro og jeg hadde et ti4200 før.(Som desverre gikk dukken) Tror ikke den passer sånn uten videre, men jeg har planer om å lage nye hull. Det er jo store muligheter for det på den blokka, siden den har så store metall-kanter. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ja, på et eller annet vis burde det jo gå :-) Lenke til kommentar
andreas^ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Heisann, jeg vil gjerne tilføye en liten ting..På radeon kortene sitter det en "shim" på gpu`en. Det er en liten metallplate som ligger i ytterkant av chipen. Tar du av denne (bare å bruke et barberblad og skjære den løs, vær veldig forsiktig) vil blokka få mye bedre kontakt med kjernen. Som fører til bedre utnyttelse av kjølesystemet. Lenke til kommentar
wanvik Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg hadde ihvertfall ikke noen problemer med kjøleblokka da jeg byttet pc nå nylig.. Har waterchill-blokk, hadde tidligere ti4200, og har nå 9800pro, gikk fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå