Revice Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg hadde astma til jeg var 6 år, har jeg muligheten til og bli med i militære eller kan jeg bare glemme det for noe jeg kansje har vokst bort fra? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Jeg har også helsemessige plager som gjorde meg kvalifisert til å slippe militæret, men jeg sa til legen at han ikke kunne avskrive meg fordi jeg hadde satt av året til militæret og har ingen steds å gjøre av meg.. Så hvis man insisterer på at man vil inn, så slipper man inn. Med mindre man er blind. Endret 23. august 2012 av Stoltenberg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Så lenge du får dokumentert av en lege at du ikke lengre er plaget av astma. Så vil ikke forsvaret bry seg noe særlig. De har som regel "hvis det ikke bryr deg, så bryr det ikke oss" innstillingen når det kommer til sånne ting (unntak er hvis de er redd for at det kommer til å bli verre i løpet av tjenestetiden, slik at du ikke får fullført). Så hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet fastlegen. Men hvis du ikke har brukt astma medisiner siden du var 6 år og du ikke har noen problemer med fysisk aktivitet så vil nok de fleste legene i militæret sende deg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå